Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du min nye hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære venner,

Er der nogen der har lidt tid til at give min nye hjemmeside en hudløs ærlig beskrivelse?

Vi vil fokusere på online salg af bøger, både trykte og digitale.

Forsiden er www.profic.dk

salgssiden er http://profic.dk/da/borns-udvikling/23-dit-barns-selvvaerdsfolelse-noglen-til-dets-liv.html

Nå, det er selvfølgelig ikke sikkert du lige er i målgruppen. Men HVIS du har børn, vil du da trykke på den magiske "godkend" knap og gennemføre købet?

Hvad mener du i øvrigt om dette nye koncept... e-bøger?

På forhånd tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

udnytte bedre titlen at google viser op til 70 tegn og lav alle sammen sigende om denne side.

lav danske url og titler det siger mere om hvad siden omhandler kontakt siden og flere andre sider er det engelske url og titler på din side.

cvr nummer og kontakt nummer telefon nummer få det i fodnoten på siden og på kontakt siden.

få google plus og facebook på siden da folk derved kan dele din side disse steder og det har en værdi vedr. google ved likes din side.

jeg kan ikke finde handels betingelserne på din side , så jeg tør i hvert fald ikke handle hos dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hundløs ærlig:

Logoer og billeder er uskarpe. Din Onpage er bestemt ikke iorden, det skal du lige have kigget på. Få ændret dit fav. icons og få tilføjet oplysninger i footeren, både kontakt adresse og CVR.

Drop Paypal gå over til PBS. Og få tilføjet nogle flere bøger.

Hvidløgn:

Fin shop, god vind :)

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Tak for konstruktiv kritik. Er ikke helt på hjemmebane mht. til det faglige sprog. "Onpage" og "Fav. Icons"... Hvad er det?

Rudi

Fra Nr. Alslev
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rudi,

Har kigget lidt rundt. Ser ud til at jeg kan købe og få tilsendt bogen uden at skulle betale for fragt. Hvis dette er tilfældet, så pral med det på forsiden. Folk elsker når noget er fragtfrit. Jeg er lidt i tvivl om jeg har købt en rigtig bog eller en e-bog....

 Ved at gå til kassen med denne indkøbskurv kan da indsamle up til 7 loyalitetspoint som kan konverteres til en rabatkupon lydende på 1,40 kr*.
* Ikke til rådighed for order med hurtig handel ......"7 loyalitetspoint" skal helt sikkert være et link. Du gør mig nysgerrig, men jeg ved ikke lige hvor jeg skal finde ud af hvad loyalitetspoint er.

Har du overvejet et nyhedsbrev, hvor du kan skrive og fortælle om månedens tilbud m.m.?

Dine røde farver er fede og fanger. Men det spiller ikke sammen med din hudfarve som omgiver selve sitet.

 

Med venlig hilsen

Lene

 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Onpage SEO er sådan noget som H tags, meta tags, tekster osv. Læs mere om det på google :)

Fav. Icons er det lille billede/icon som du har ved siden af din url, lige nu har du et prestashop icon.

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene,

Tak for svaret. Det er rigtigt at fragt ikke gælder for den ordre da det er en bog der downloades. Det skal nok stå mere tydeligt, kan jeg se. De omtalte loyalitetspoints opstår når man lader sig registrere, og kan ses i venstre menu. Men siden er en skabelon, designet af Prestashop, og disse funktioner som loyalitetspoint og anbefalelsesprogem etc er moduler der kan til og frakobles.

Nogle gange kan "mere" være en ulempe hvis siden bliver uoverskuelig, og jeg overvejer at frakoble den funktion.

Jeg vil se om jeg kan finde bedre måder at matche farverne.

Hilsen Rudi Kristensen

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Det vil jeg bestemt arbejde på. Og du har ret med hensyn til antallet af bøger. Min plan er at udgive en række oversatte bøger i indeværende år.

Hilsen

Rudi Kristensen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)