Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsstandsning ?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ringede til skifteretten, som oplyste at det slet ikke var dem jeg skulle have fat på, så jeg blev henvist til sø og handelsretten, snakkede med en flink mand som fik firmaets cvr nummer og kan oplyste at der intet var registreret på firmaet.

Så det de skrev til mig, var altså en gang løgn og latin. Det havde jeg godt på fornemmelsen...

Så jeg skriver nu således til dem

"Der er intet der hedder betalingstandsning, dette ophørte i 2010!

Efter kontakt til Sø og Handelsretten kunne de oplyse at det ikke er tilfældet at xxxxx er under rekonstruktion, og at der ikke er udpeget en advokat. Vi ser derfor at fakturaen betales med det samme! Hvis det er et problem at betale hele fakturaen på en gang, kan vi tilbyde en afdragsordning. Overholdes denne aftale ikke vil sagen overdrages til advokat"

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg er en fair måde at gribe det an på - det var vist mig (mulgivis andre) der fik henvist til skifteretten. Jeg mente selvf. Sø- og handelsretten (-:

Men godt at du kunne få kontakt igennem!

Må ellers være dejligt at kunne træde i betalingsstandsning engang imellem, må indrømme at jeg har grinet lidt i skægget af denne i går ((-:

Håber du får dit tilgodehavende!

/Banditten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har været udsat for et direkte løgnagtigt udsagn fra din skyldner og jeg vil derfor foreslå, at du giver ham 10 dages varsel i.h.t. incassoloven ( den kan du se på retsinformation.dk) og at du derefter stævner for beløbet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Banditten:
Må ellers være dejligt at kunne træde i betalingsstandsning engang imellem, må indrømme at jeg har grinet lidt i skægget af denne i går ((-:

Er det ikke det som I advokater kalder en stille betalingsstandsning eller?

/Henrik

Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ser jeg hvad han svarer, og ellers er den også så godt som sendt til inkasso. Men hånden på hjertet.. er det ikke lidt for let at være skyldner i danmark ?

Sendes ens skyld til inkasso, kan man undlade at betale, der sker ikke det store.. man bliver registreret i RKI hvis det når så langt. men der slettes man jo fra efter nogle år og så er den sag jo slut.. det er jo ikke en regning på 50000kr, men på 3000kr han skylder mig, og jeg synes ikke har vil bruge penge på at stævne ham.. det ender med at det kommer til at koste mig penge.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Banditten:
Må ellers være dejligt at kunne træde i betalingsstandsning engang imellem, må indrømme at jeg har grinet lidt i skægget af denne i går ((-:

Er det ikke det som I advokater kalder en stille betalingsstandsning eller?

/Henrik

 

Det er ikke noget jeg har opereret med i min tid men det kan selvfølgelig ikke udelukkes at det er en anvendt fremgangsmåde (-:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke lige i den form!!!

du tænker snarere på frivillige akkorder.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

KH2012:

Hvad ville I skrive til debitor hvis det var jeres kunde ? 

DU SKYLDER PENGE !!!!!!  (citat kim bodnia "inkasso") Wink

 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)