Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Børnetøjsproducent i Ukraine/Polen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Breindal
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle iværksættere.
Jeg er ved at starte mit eget børnetøjsfirma, har fået designet 10 styles til både drenge/piger. Jeg har før arbejdet på at skulle have mit tøj produceret i Kina, men eftersom det er svært at kvalitetskontrollere løbende vil jeg hellere arbejde på at få det produceret i Ukraine eller Polen!
Jeg har forsøgt at ringe adskellige tøjproducenter op, men de forstår overhovedet ikke engelsk - er der en der evt. kender en tolk eller fabrikker de kan anbefale? Håber MEGET der er en der kan hjælpe da jeg sidder lidt fast..
De bedste hilsner

Emilie

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emilie

Så lige dit indlæg her på amino. Jeg er i Ukraine lige nu hos en amerikansk fyr der taler perfekt russisk/ukrainsk.

Han hjælper folk fra hele Europa med div. ting i Ukraine, f.eks. finde produkter og producenter. Han arbejder hurtigt og professionelt, og er samtidig en flink fyr der forstår vestlige ønsker og krav.

De første samtaler er gratis, men skal han gøre noget mere konkret f.eks. oversætte meget eller han skal besøge producenten, så koster det et mindre gebyr.

Hvis du kunne være interesseret i at få hans hjælp, så smid mig en besked her eller mail mig - kj@ploto.eu  så sætter giver jeg dig hans skype, og formidler kontakt.

//Kasper Jakobsen

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie .

jeg har læst dit indlæg og er også interesseret i at høre om den person du kender også kan hjælpe mig. Jeg skal starte en røg butik til discount priser i Sverige. Jeg søger pænt tøj til børn i alderen 0- 15-16 år.. Jeg har selv søgt en del det er bare svært når ,an ikke taler sproget.. Jeg ved at i Polen er det billigt at forhandle tøj.. Vil meget gerne høre fra dig. 

Vh Rania

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Emilie,

Har du fundet samarbejdsparter i Ukraine eller Polen? Jeg er en udlandsdansker af polsk afstamning boende fast i Polen. Mit polske firma kan producere det for dig. Jeg tager mig af daglig kommunikation med vores udenlandske klienter, og min sy-teknolog/skrædder (som er min polske
kone), organiserer og deltage i produktionen som „supervisor”. Indtil nu vi har arbejdet med børnetøj produktion for tyske og engelske ordrer. Måske vil du også overveje at bruge vores professionelle og konkurrencedygtige syersker til at lave noget af din børnetøj produktion? Det er kun en dags rejse med bil til at komme til os, og forsendelse af mindre ordrer kan klare express courrier fra en dag til en anden.

Som et medlemsland af det Europæiske Fællesskab, Polen er forpligtet til at overholde copyrights loven, og de polske myndigheder gøre en stor
indsats til at loven bliver overholdt. Det kan være det modsatte hvis du producerer sin kollektion i Asia eller i Turkiet. 

Med venlig hilsen,

Leszek 

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I færdigsyet tøj til billige priser.. I god kvalitet. Altså uden at man selv skal design .. Jeg skal åben et lager af børnetøj. Vil meget gerne høre om I har noget jeg kan bruge.. Tøjet skal sælges til middelklasse kunder.. Så prisen må ikke være for høj.. 

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie

Hvordan gik det?

jeg har en god veninde der kender Ukraine godt og taler ukrainsk. Hun søger pt. ulønnet praktik i en periode som led i hendes marketing uddannelse på erhvervsakademiet i Herning. Hvis du har brug for hjælp og assistance kan du overveje om du vil gribe denne mulighed

Mvh

Caroline

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden er fra 2012

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har en producent i Polen som laver fantastisk børnetøj til priser som vil sikkert passer din middelklasee kunder. Men du må  forst svare på folgende: 

Hvis du kan lide tøjet, hvor mange stykker per design vil du købe? Hvoe stor budget har du til at investere i tøjet den forste gang? Priser afhænger af den enkelte ordres mængde. 

Børnetøj som jeg vil foreslår dig skal betales ved levering (cash by delivery), i hvert fald i begyndelsen af samarbejdet. 

Min email: leszek@filmfactory.pl 

Med venlig hilsen,

Leszek 

 

 

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Leszek.

det kommer an på hvad prisen pr.stk er jeg ved at jeg skal bruge stor mængder.. Alt lige fra trøjer bukser t-shert pige kjoler babytøj underbukser og strømper alt alt til børn der normalt bruges i det danske vejer... 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg begynder at tale forretning, gøre jeg det privat. Skriv venligst til min privat email: leszek@filmfactory.pl eller opgiv din email.

M.v.h.  Leszek

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)