i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Kan ikke finde mig på Google

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 173.974
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 14.446

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet 07-05-2012 kl. 23:09

Under mig over jeg ikke rigtig kan finde min køreskole på Google/ google maps.

Sikkert et eller andet jeg ikke har gjort rigtigt, eller mange at oplyse.

Men søger jeg på Køreskole i vejle får jeg næsten alle andre med min. Hvordan kan jeg ændre det. Dem måtte meget gerne komme på den lille liste hvor deres placering er på. Kan man det?

Vil sige jeg er ikke nogen ørn til dette her, og slet ikke Engelsk.

Hilsen Nielsen.

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 07-05-2012 kl. 23:26

vis det er denne her side som står i din buzz profil http://minikøreskole.dk/ kan både links social aktivitet hjælpe og skriv i titlen at i er en køreskole vejle på om jer siden , at i får skrevet det ind der, det hjælper jer op ad i det normale søgning i google

google lige vedr google map jeg synes dette her links svare udmærket på hvordan du kommer i google map http://support.google.com/adwords/bin/answer.py?hl=da&answer=143287

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 3.919
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. feb 11
Indlæg ialt: 780
Amino Plus
Lone Ginnerup
Fra Køreskole Ginnerup
Skrevet 07-05-2012 kl. 23:28

Jeg har selv anbragt min engang for længe siden. Den nøjagtige fremgangsmåde husker jeg ikke, men det var ret nemt - så meget husker jeg dog.

Amino-karma 7.235
Fra Århus
Tilmeldt 9. feb 08
Indlæg ialt: 1.464
Amino Plus

PÅ Google Places, kan du gratis lave en registrering af din virksomhed. I så fald du gør det korrekt, vil din køreskole også komme frem.

Læs mere her: Google Places

Kom i gang med SEO på Soegemaskineoptimering.eu | Tips og tricks på SEOportalen.dk | Følg mig på G+

Amino-karma 310
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. maj 11
Indlæg ialt: 80

Henrik Krog Jensen
Fra WebInno
Skrevet 07-05-2012 kl. 23:34

Hej

Hvor gammel er siden til en start? og kunne du evt. give et link, så det er lettere at hjælpe med problemet?

MVH

Henrik Krog

Køb kvalitetsværktøj på Stromento.dk

El-værktøj - Håndværktøj - Trykluftsværktøj

Amino-karma 173.974
Tilmeldt 20. apr 07

Skrevet 07-05-2012 kl. 23:43

Så fandt jeg Google Places og fået oprettet mig.

Så håber jeg det hjælper lidt ;)

Min hjemmeside er www.minikøreskole.dk

Alt det med social medier som facebook og google+ kommer, men det går lige lidt tid inden det bliver lavet.

Min side er fra omkring januar i år, men er ændret nogle gange, og bliver den nok forsat. Er endnu ikke tilfreds, men VIL SELV. hehe. (så længe jeg kan)

Amino-karma 876
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. sep 10
Indlæg ialt: 210

Leif Andersen
Skrevet 08-05-2012 kl. 00:41

Hej Michael

Hvis du ændre "noindex,nofolow" til "index,follow" i denne linie vil det nok hjælpe på din indexering i søgemaskinerne.

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

noindex siger søgemaskinerne ikke skal indexere din hjemmeside og nofollow siger søgemaskinerne ikke skal følge nogle af linkene på din side.

Kig også på dit <title> tag - det er tomt.  der er flere gode tråde herinde om hvordan du laver den og hvor lang den må/skal være.

Amino-karma 173.974
Tilmeldt 20. apr 07

Skrevet 08-05-2012 kl. 00:56

Leif Andersen:

Hvis du ændre "noindex,nofolow" til "index,follow" i denne linie vil det nok hjælpe på din indexering i søgemaskinerne.

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

Skulle være ændret nu. Og tak :)

Kigger på det med <titel> tag i morgen.

Amino-karma 121
Tilmeldt 4. maj 12
Indlæg ialt: 38

Per H
Skrevet 08-05-2012 kl. 16:33

din side mangler indhold og god indhold   :-)

Per H

Amino-karma 21.318
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 4.301
Amino Plus
Remy
Skrevet 08-05-2012 kl. 16:43

Hold da kæft... Der er jo ingen titel eller description. Hvis du vil ses på nettet skal du se lidt på mest basale ting. Det er noget der tager n.

Så skal du have nogle links til din side. Du kunne jo starte med at blive "Amino Plus" og oprette nogle links i din signatur.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed