Køb et Amino Sponsorlink
Hvad forventer du at den kan sælges til? Det vil være en fordel hvis den også laves til iPhone da der nok er mange mulige brugere der nok også er faldet i Apple fælden.
Men som jeg ser den så er appen forholdsvis simpel. Det tekst der er, skal det kunne ændres løbende?
Send SMS'er til dine kunder for kun 17 øre pr stk. Intet abonnement eller oprettelsesafgif. www.textreactor.com
Erfaren programmør i .NET - Jeg har været programmør i mere end 14 år - Er flydende i Umbraco
Harald9000:teksten skal gerne kunne opdateres med jævnt mellemrum.. Det er således ikke nødvendigt, at jeg kan bruge den som om det var min private hjemmeside eller blog, men hvis man kunne skifte nogle af teksterne ud en gang eller to om året, så ville det være alle tiders.
Det kan man gøre ved at lave en opdatering til selve appen. Ellers skulle man ud i at der skulle være en hjemmeside til dig selv hvor du kunne skrive teksterne ind og appen vil så selv opdatere sig selv.
Harald9000:Den kan selvføgelig også laves til Iphone, der eksisterer dog allerede en app lignende den jeg vil lave og den nye app vil naturligvis være i mere direkte konkurrence med denne
Der er mange apps der kan det samme... det gælder bare om at lave den bedre end de andre.
Harald9000:Er der egentlig en lav begræsning på, hvor store mængder tekst en aplikation kan indeholde?
Nej... har downloaded flere spil der fylder 2-300 MB så der er ingen grænse. Men den skal være naturlig at bruge når man læser teksten.