Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger rådgivning til produktdesign samt materiale valg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med en ide, hvor min prototype fungerer næsten optimalt. Derfor søger jeg noget rådgivning til hvordan jeg får udviklet min prototype til et egentligt salgsbart produkt. Min prototype mangler nogle mindre forbedringer på nogle funktionaliteter, men min primære søger er efter rådgivning omkring hvordan jeg kommer fra min prototype til produktet.

Derfor vil jeg høre om hvor man kan få tegnet sit produkt i (3D) og hvor man kan få hjælp til valg af materialer, samt fremstilling af produktet?

Kunne også godt tænke mig at høre i hvilket prisleje en sådan hjælp ville koste mig? Ideen er forholdsvis simpel og umiddelbart tænker jeg også at materialet er billigt. 

Med venlig hilsen

Den alternative idé

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Hvilken produktgruppe er det? Vi kan alt dette indenfor tøj, men er det det du søger?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt høre på mig at jeg er ny herinde. Havde helt glemt at skrive hvilket materiale produktet skulle være i. Jeg tænker det skal være hård plastik eller metal. Det skal kunne tåle varme op til 80 grader.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ka jo ske for hvem som helst :) så hopper jeg fra. Held og lykke

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi vil gerne hjælpe dig.
Skriv en mail med målene og en beskrivelse af produktet. Der efter kan vi hurtigt finde en pris.

CRJ design

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikler,

Herligt at du er i gang med en go' ide. Jeg er selv været turen igennem et par gange  i forbindelse med at jeg udviklede min persontæller og mit Barometer til at måle kundetilfredshed, så jeg kigger gerne på din ide. Jeg havde selv overvejelser om det skulle være plast eller metal men endte med plast i begge tilfælde.

Skriv bare til mig hvis jeg skal komme med input.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Uha, jeg synes jeg har brug for masser af input. Overvejer hvor meget jeg skal satse på mit produkt og hvor meget det koster mig at få udviklet produktet til at blive salgsbart. Derudover ved jeg ikke om jeg kan få patent på produktet eller hvad sådan noget koster?

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikler,

Mht. et eventuelt patent på din ide eller opfindelse kan du læse om hvad de 4 betingelser er

her på www.eneret.dk

mvh.

Mogens Ludvigsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)