Køb et Amino Sponsorlink
Du tilmelder dine sider på www.google.com/webmasters/tools/, og får så adgang til at se forskellige data, som du kan optimere dem med.. Blandt andet backlinks:)
Proteinpulver.eu - Test af proteinpulver, billigt proteinpulver, køb det bedste proteinpulver
Den siger at der ingen links til min hjemmeside er :s Tager den tid om at opdatere eller hvad?Har også lige prøvet at google link:mitsite
den kommer kom frem med 2 links her fra amino. :s
Mangler du en boligvurdering?
Nu går jeg ud fra, at det er a-kasse-siden i din signatur, du ønsker at linkbuilde? I så fald vil jeg anbefale dig lige hurtigt i hvert fald at skimme den tjekliste til Adsense- og affiliatesider, jeg har lavet.
Hvis du er seriøs med projektet, burde du nemlig starte et helt andet sted end din linkbuilding. Jeg ville nærmere tage fat på indholdet..
Men er du uenig, er der også idéer til linkbuilding i ovenstående indlæg.
Følg mig på Google Plus og få updates om SEO og affiliate marketing: +Halfdan Timm! :-)
Mine to vigtigste affiliate-sites:
Du skal tilmelde dig Google webmaster tools Når du har lavet et link, så kan du lave et RSS feed med dit link i og pinge det på f.eks Pingler.com, så finder google det hurtigere (ofte)
Læs mere om Online markedsføring og SEO optimering hos Connect-Media.dk | Amino | Ivækst
jeg ville både forbedre siden og løbende være aktive overalt denne tråd kan give et par ideer hvad du kan gøre http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Ja det er jeg helt enig i at indholdet klart skal forbedres. Men er det med hensyn til startsiden du mener, eller flere sider generelt ?
eller du kan lave en indexserings blog som denne.
Gratis linkbuilding tips og tricks.
I vil have links på den gode måde så kig på denne url - så kan i se mere end 500 website med pagrank 8 - 4 nogle er gartis og nogle koster eks yahoo vil have 300 $ man fuck yahoo og bing
hvor svært kan det være :-) det er top website
her er link eks.. http://www.whenweseo.com/web_directories/high_pagerank_directories.jsp