Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com - Nogle der har prøvet den side?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Simon Anthony:
Hej

Det er virkelig dårlig kvalitet, så er du advaret. Nu ved jeg ikke hvor store mængder du tænker på. Men ellers er dealextreme nem at bruge. Hvis du holder dig under 75 kr så kommer der ikke told på.

Simon Anthony

ER enig med Simon. 

Varer er som regel fra Kina eller lign, har aldrig haft gode oplevelser. Hver gang jeg har prøvet at bestille varer(selv om jeg har fået vareprøver osv) så har det været en overraskelse. Det kan være fra indkøbs poser til kosmetik, møbler osv.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingerne.... :D

Synes at være flere holdninger til Alibaba og lignende sider. Jeg har selv lige modtaget 5 ordre fra Aliexpress og er indtilvidere mere end tilfreds med hvad jeg har bestilt. Jeg forventer ikke høj kvalitet men at tingene er som beskrevet og det har de været indtil videre. Der har kun været en lille ting og det er at der er kommet nogle blandede farver hvor jeg ikke har bestilt alle men det kan også skyldes min egen fejl da jeg kun lavede et colorpattern for 10 stk og ikke alle 20. 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg vil importere vara fra kina til DK, kan du hælpe mig med skat o told/afgift?

jeg vil lave min første bestiling på 1500 pcs.. dvs ca. 10000 dk.

skal jeg betale specielt skat?

kan du forklarer lidt mere om procedurer?

hvis jeg bestiler 125 pakker (under 80 dk hver) skal jeg betaler skat?

på forhand tak.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare om at komme igang :-)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba er en rigtig fin side, hvor man kan købe store mængder af en bestemt vare. Mange af de ting man køber fra Alibaba skal man minimum købe fx. 500 Stk. af varen. Det er en rigtig fin ting hvis man skal købe ind til et varelager mm. 

- Men hvis man skal købe noget til privatbrug, så vil jeg anbefale dig Aliexpress.com som også er ejet af alibaba.com. 

Men tilbage til dit spørgsmål, så er alibaba.com en rigtig fin side, hvor man får hvad man betaler for. Det meste af det er dog ikke af den bedste kvalitet, det er ogå klart nok til den pris. Men Alibaba er en helt udmærket side, til køb at ''Kina skrammel'' 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt er der denne:

http://www.ahappydeal.com/

Masser af billige ting og man kan købe ned til 1 stk.. Har kun prøvet to ting derfra (den tredje er på vej) men der har været god kvalitet til de småpenge jeg har ofret på det..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba og de 40.000 svindlere..

Ej, hvis man vælger omhyggeligt er der mange gode kontakter at hente, men pas på, for der er mange svindlere imellem.

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald være opmærksom på at:

På alibabba stjæler grossisterne billeder fra hinanden. Det vil sige at de varer du ser på billederne 90 % af tiden ikke er de varer du får. 

Når et firma siger de har en omsætning på xxx millioner dollars - så skal du ALTID fjerne et par nuller. 

Får du ikke dine varer, eller forsvinder dine penge, så er der INGEN hjælp at hente ved dansk politi.

For nylig har en af mine bekendte mistet 60.000 kroner. Firmaet i kina som han har handlet med flere gange før, hævder pludselig at deres konto har været hacket, og det er en hacker der er rent med pengene - SOM OM. Dansk politi er ligeglade, og det er ikke så let lige at ringe til Kina og få pengene refunderet. Han har i hvert fald erklæret dem tabt. 

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba.com er ligesom lotto... Der findes flere svindlere end gode firmaer. Og så er det ret vigtigt, at spørge om de kan tale engelsk, for mange kan ikke engelsk, og hvis du ikke er mester til kinesisk, så bliver det ikke sjovt. Som nystartet firma, vil jeg ikke anbefale alibaba.com, for du kan hurtig komme galt afsted med en svindlere.

Desuden er det vigtigt at lægge mærke til , om de er guld medlem. For mange guld medlemmer betaler en formue for at blive guld medlemmer, og ofte er de mere seriøse end alm medlemmer.

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ricki00:

Alibaba.com er ligesom lotto... Der findes flere svindlere end gode firmaer. Og så er det ret vigtigt, at spørge om de kan tale engelsk, for mange kan ikke engelsk, og hvis du ikke er mester til kinesisk, så bliver det ikke sjovt. Som nystartet firma, vil jeg ikke anbefale alibaba.com, for du kan hurtig komme galt afsted med en svindlere.

Desuden er det vigtigt at lægge mærke til , om de er guld medlem. For mange guld medlemmer betaler en formue for at blive guld medlemmer, og ofte er de mere seriøse end alm medlemmer.



Jeg er helt enig, bortset fra det med guldmedlemsstatus. En hurtig søgning på google viser netop, at de mere "ambitiøse" scammers benytter guldmedlemsskab, fordi det giver forbrugeren en falsk troværdighed.

Når alt kommer til alt, så er alibaba som mange andre steder en handelsplatform. Så længe man ikke hovedløst kaster sig ud i tingene, så slår man sig sjældent. Dvs. at overføre et større beløb til en ukendt modtager, som man hverken har tjekket op på eller har modtaget samples fra. 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)