Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com - Nogle der har prøvet den side?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Ja, som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle som har erfaring med Alibaba.com og som kan fortælle lidt om deres oplevelse med siden og om der er noget man skal være opmærksom på?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har kun haft gode erfaringer med Alibaba.
Den har hjulpet mig en hel del.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke afprøvet Alibaba.com, men jeg har da haft sendt vareprøver fra både AliExpress.com (Ejet af Alibaba.com) og DealExtreme.com (Gadgets fra østen) - og der har jeg da fået varerne, og i god stand begge steder.

Jeg kan især anbefale AliExpress.com hvis du leder efter lidt mindre varepartier. Prisen er lidt højere pr. styk, men tilgengæld behøver man ikke købe 2000 stk. af gangen Skype-Wink

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert.... tak for svarerne og lad der endelig komme flere... tak for de ekstra links.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med tolden osv. Er der noget jeg skal være opmærksom på der ved da de fleste vare er fra kina på alibaba og aliexpress?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Odense
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Partydanmark.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har også brugt alibaba en del gange. Nu ved jeg ikke hvad du tænker på at købe, men kan sige at jeg har prøvet til mange gange.

Og uden succes, de ting jeg har købt har været mekanik, ingen tøj.

Det er den dårligeste kvalitet jeg nogen sinde har oplevet og når jeg har kontaktet dem efterfølgende for at lave vrøvl er de ligeglade.

De har sikkert mange fine ting, men hold dig fra mekanik, bare et lille tip

Simon Anthony

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde tænkt på lidt iPhone tilbehør i form af covers og screenprotection... Hvordan har det været med tolden har du fået en ekstra regning fra SKAT eller?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er gode leverandører at finde, men der skal også sorteres en god del imellem de mindre gode. Top kvalitet er meget svært at finde gennem Alibaba, men oftest ryger man jo også til Kina pga prisen. Derudover er MOQ og priser meget ofte til at forhandle med.

Kan også anbefale at undersøge globalsources.com.

Fra Odense
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Partydanmark.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er virkelig dårlig kvalitet, så er du advaret. Nu ved jeg ikke hvor store mængder du tænker på. Men ellers er dealextreme nem at bruge. Hvis du holder dig under 75 kr så kommer der ikke told på.

Simon Anthony

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AliBaba.com og Dealextreme.com er der absolut intet galt med. Men hvis du vil importere for at videresælge (og egentligt også til eget forbrug) skal du, som de andre siger, lige holde øje med moms og told. 

Det kan du læse lidt mere om her: Dealextreme og toldSkype-Smile

Skal du bare bruge et par iPhone-covers til dig selv, og holder de sig under 80kr (bestil evt. i flere omgange), så har du intet at være bange for. Bortset fra kvaliteten, naturligvis.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)