Hvordan lærer man SEO? - Side 3 - Amino.dk
i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Hvordan lærer man SEO?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 8.393
Tilmeldt 29. jul 10
Indlæg ialt: 1.278
flag

Erik Hamre
Skrevet 06-05-2012 kl. 22:30

mikmira:

Erik Hamre:
Og dygtige seo folk som kan hele pakken er der ikke mange af

Men masser af såkaldte eksperter;) Og også dem der påstår at de ikke kan lære mere...

Det har vist sig at mennesker med en form for autisme har en særlig systematisk tilgang der gør at de ofte kan noget andre vil have svært ved!

Ja, nu skulle det jo ikke lyde som jeg selv er en af disse ildesete 'eksperter' ;-) Bemærk jeg derfor henviste til 2 jeg faktisk mener kan kalde sig dette, selvom der også sidder masser af dygtige seo folk rundt om i bureauerne som er ret ukendte på de sociale medier og forummer.
Om man ligefrem skal være lidt autistisk det ved jeg ikke, men det svære består jo i på den ene side at kunne fordybe sig i meget teknisk krævende områder og samtidig kunne formidle dette på en forståelig måde til folk uden for branchen. Spørger du folk der ansætter SEO folk, så vil de nok også mene at dette er det sværeste at finde i en kandidat til jobbet.
Selv synes jeg man kommer langt med en vis portion stædighed og ydmyghed, især når man har lært lidt og tror man ved det hele. 'A little knowledge is a dangerous thing' og det har jeg selv måttet erfare op til mange gange!

SEO og Linkbuilding til fornuftige priser: Linkjuice.dk

Amino-karma 752
Tilmeldt 6. maj 12
Indlæg ialt: 211

Emil Engholm
Skrevet 06-05-2012 kl. 22:32

Godt spørgsmål Nima, jeg mener ikke der findes en uddannelse, dog har mikkel demib nogle officelle seo-hold. Jeg har læst seo 2.0 og kan kun anbefale den. Der går man virkeligt i dybten med det hele.

Eller bare følg med i forskellige blogs omkring i verden. Se nogle youtube videoer, evt. med Matt Cutts - Der findes mange måder at lære og forstå seo.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed