Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino'er er netop blevet færdig med 3 logo'er til mit smykkefirma. Men jeg ved ikke hvilket et der ser bedst ud. Så håber i kan hjælpe med det :)
Logo 1:
Logo 2:
Logo 3:
Hvilket et syntes i der er flottest, håber i vil hjælpe!
//Stokholm Jewelry
Hej Amino. Jeg er netop blevet færdig med 3 logo'er til min smykkevirksomhed. Men hvilket et er flottest? Håber i vil hjælpe.
Nr 1
Nummer 1
Get ville være lækkert, hvis i kunne skrive argumenter for hvorfor fx. (x) er bedst
Personligt forbinder jeg ikke selv 2 og 3 med en smykkebutik, og så skal du huske at logoet skal også kunne skaleres ned til meget småt, men jeg er klart på nummer 1 af de 3 valgmuligheder.
www.Noontime.dk -Autoriseret forhandler af ure fra Noon Copenhagen LPG-bogforing.dk -Med over 25 års erfaring kan vi hjælpe med stort set alt indenfor regnskaber
GetWebbed - Et pasioneret webbureau med fokus på E-handelsløsninger
Jeg synes ingen af forslagene giver mig associationer om smykker. Dog enig med de øvrige i argumentet for 1 fremfor de andre.
Hvis du vil have bogstaver, hvorfor så ikke SJ i stedet for blot S? To bogstaver kan godt sættes lidt kunstnerisk sammen.
Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine.
Nummer 1, fordi jeg ikke kan se nogen mening med at Buddha skal være der??
#Lån: Buddha indgår meget i mit smykke firma, derfor ville det være meget relevant at have ham med.
Stokholm Jewelry:#Lån: Buddha indgår meget i mit smykke firma, derfor ville det være meget relevant at have ham med.
Det er uvæsentligt, hvad der er relevant for dig. Du skal tage udgangspunkt i kundens associationer - og ingen associerer Buddha med smykker.
Hvad er bedre end en flot hjemmeside? En hjemmeside, der skaber kunder.
Jeg gør det, der virker. Ikke det, man "bør" gøre.
Min mening: Nr. 1 kan bruges som udgangspunkt for videre bearbejdning. Begrundelse: Jeg kan se en idé med det, ikke mindst hvis der - som en anden nævner det, kommer et J med. Jeg tror dit S kan laves lidt mere elegant, det ser for mig ud som om bogstavet er lidt "afsnuppet" i enderne. Tror måske det er skrifttypen jeg ikke er vild med. Tænker lidt kreativt håndarbejde kan bringe lidt liv over dit S.