Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad mener i om siden

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har lavet denne side http://social.link-eksperten.dk som jeg mener kan hjælpe nystartede internet sider igang.

det er et simpelt koncept som handler om og bytte likes på facebook google+ og meget mere. siden er lavet på eng. da det ikke gør noget at der kommer lidt internationale folk på.

hvad mener i er der gro bund for et sådant koncept ?

jeg mangler stadig og tweeke siden lidt men kom med jeres mening

 


Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som har en mening :-/ det må være første gang jeg har oplevet folk på amino er tavse hehe

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan da godt komme med min mening.
Prøv at lege at du ikke er dig, men en fremmed der kommer ind på siden. Hvad skal dog få vedkommende til at signe sig op der? Ikke et eneste ord står der om, hvad det går ud på. Måske din idé er fin, men det er ikke til at vide, når det ikke fremgår.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

This site is a tool that will help you grow your Twitter, Facebook, Google, YouTube and Websites for FREE. We allow you to pick and choose who you want to follow, like, friend, view or visit and skip those who you're not interested in.

We help you to increase all of the following

Get Twitter Followers
Twitter Followers
Get Facebook Likes
Facebook Likes
Get YouTube Views
YouTube Views
Get Google +1
Google +1
Get Website Hits
Website Hits

 er det ikke nok? We help you increase all of the following mener jeg nu siger meget godt hvad det handler om :o)

men jeg kan da nok godt gå lidt mere i dybten 

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne der ikke stå mere på siden omkring emmet alt lave en FAQ spørgsmål svar side , jeg ved kun noget om hvad siden går ud på fordi du skrev heri tråden om siden , for når jeg kigger på din side ser jeg kun en række social medier ingen tekst

tilmeld side står betingelserne ved opret bruger, men ellers kunne jeg ikke finde nogle tekst om siden på din side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim,

Jeg er enig med de andre. Det virker utroværdigt. Du kan ikke nøjes med at fortælle, hvad tjenesten går ud på uden nogle detaljer.

Du er også nødt til at fortælle, hvordan systemet fungerer, samt hvem, der står bag. Jeg skal jo have tillid til jeres service, selvom det er gratis.

Du kunne evt. have nogle billeder af systemet, når man er logget ind - eller en video, som forklarer tjenesten på en kort og præcis måde.

Noget helt andet: Hvorfor er siden på engelsk, når domænet er på dansk?

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kunne nok godt komme lidt ind på hvordan det fungere og lave lidt grafisk.

Siden ligger på et subdomain men det er planen jeg smider det på eget domain på et tidspunkt. jeg har dog ikke lige gjort op med mig selv om hvad den skal hede så det er grunden til den ligger på et DK domain

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må erkende at jeg ikke finder det tiltrækkende på nogen som helst måde.

Noget af det første jeg lægger mærke til er at siden er på engelsk, men domænet er dansk. Det er ikke et så stort problem, men det tror jeg det bliver hvis du går efter udenlandske brugere. Grammatisk finder jeg slet ikke teksten tiltrækkende, og jeg mener at teksten på forsiden kan skrives meget, meget bedre.

Der er intet der sælger konceptet på nogen måde.

Designet er meget mørkt og lukket, hvilket jeg finder upassende når vi snakker sider som disse.

Jeg ville anbefale noget lignende...

  1. Lav teksten på forsiden om.
  2. Lav titlen på siden om.
  3. Udvid FAQ
  4. Lav en "about us" side
  5. Hvad binder man sig til ved oprettelsen?
  6. Bliver oplysningerne delt med en 3. part?
  7. Sendes der mails ud, hvis man oplyser sin email?
  8. Logoerne til facebook, twitter, google plus osv. osv. er uigenkendelige. Se om ikke du kan få nogle mere genkendelige logoer.
  9. Lav baggrundsfarven om til noget lysere og mere indbydende.
  10. Lav eventuelt en video der tager "os med ind" og kigge rundt.
  11. Der er bare ingen hjælp at hente what so ever. Hvordan kommer man i gang?

Jeg håber du finder ud af det, men jeg mener der bestemt er plads til adskillige forbedringer.

Du må have en god søndag.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

If you just bought a theme on themeforest it would look so much nicer...

It looks very boring and amatuer..

Why waste so much time on something that has been done better by someone else?

My suggestion:

Go out on the social media and get a big name for yourself, Buy a theme and get someone to set it up for 2000dkk and earn money,

So many people sit spending 2 months building these sites that are full of issues, when they could just go and do what their best at....

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm it is okay if you dont like it Phillip but suggesting that i change to something already made is ridicules. i would then need (and be bound by) the the system that choose (and would then need to develop all the features i need)

i wouldn't minde a finished system if it could do what i wanted it to but for now this is what i wil stick whit.

jeg arbejder på noget text (har pt bare lige klasket lidt ind) og når tiden kommer vil jeg fixe FAQ

jeg har skiftet ikoner til nogen mere genkendelige.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)