Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjove ting der kan smadre :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg mangler nogle ideer til ting man kan skyde i stykker, vedr. nyt event vi er ved at starte i forbindelse med allerede eksisterende virksomhed. Det går i sin enkelhed ud på at deltagerne får lov til at skyde ting i stykker på lange skydebaner. Våbnene er "hobby" våben som skyder med 6mm plastickugler. De har dog en udgangshastighed på omkring 140 meter i sekundet, så de kan skyde de fleste ting i stykker :)

Nu er spørgsmålet bare hvad der kunne være sjovt at få lov til at skyde efter og ødelægge ? :)

Indtil videre har jeg bla. tænkt på det kunne være sjovt at skyde efter oppustede balloner der baldrer, nedskydning af dåser, skydning på div. porcelæn, kopper, tallerkener etc., vandballoner og en del andre ting. Men kan ikke rigtig finde på mere.

Har du nogle gode idèer til hvad der kunne være sjovt at skyde ned/på, så skriv endelig. Selv de mest vanvittige idèer er velkomne :)

Jeg ser frem til en masse sjove og spændende forslag.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Smartlåse Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg har faktisk en del hardball gear til salg hvis det var noget. men en tom dåse kan den maltraktere totalt og lysstofrør og alm glasvinduer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 10 person

Hvad med medlemmer af Enhedslisten? :-))))

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Smartlåse Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller et driveby ved mariakirken..  det er gjort før...(set online)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lamper og meloner :-D

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hvad med Dansk Folkeparti? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

op pustelige dukker de siger bang og sikkert sjove kigge på eller hvad med dildoer kæmpe store eller balloner  eller hvad med noget som giver kæmpe spat der er maler bytter fyld maling i dem eller flødeskum  ,champagne flasker og øl flasker er jo også kendt for effekten bruser ud så ryst dem godt ram dem øverst og se effekten nu.

fyrværkeri ram tænd knappen og der kommer en fødselsdag hilsen eller en polterabend brev ud der lykke ønsker dig med din dag samme med en gave du ramte jo plet 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Frugt og lamper er allerede med inde over :)

Mht. alle politikkerne, så er idèen fed nok, problemet er bare at arrangementet bliver for dyrt i længden :)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Gode nok idèer, problemet er bare at det er indendørs, så maling og fyrværkeri, sviner desværre nok lidt for meget.

Men de oppustelige dukker kunne faktisk være ret sjove at baldre. Men jeg er bare bange for at det også bliver for dyrt. Sådan en dukke koster vel hurtigt 4-500.- pr. stk. og der er 5 baner, der hver skal sættes op, med de samme ting på hver bane.

Og budgettet skulle gerne holdes inde for en overskuelig ramme, da folk ikke skal ruineres når de tilmelder sig arrangementet.

Men skriv endelig hvis du har idèer til noget i den lidt "billigere" ende :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)