Køb et Amino Sponsorlink
Nicolai Busekist Ohlsen: Hej Jonathan, Mit forslag er ArcuMedia :-) Arcu er latin og betyder direkte oversat: optimering.
Hej Jonathan,
Mit forslag er ArcuMedia :-)
Arcu er latin og betyder direkte oversat: optimering.
Faktisk et meget godt navn :)
Det er desværre optaget :(
.
Hej!Hansen Media CompanyVh. Aaløse :-)
Jonathan Hansen: Nicolai Busekist Ohlsen: Hej Jonathan, Mit forslag er ArcuMedia :-) Arcu er latin og betyder direkte oversat: optimering. Faktisk et meget godt navn :) Det er desværre optaget :(
ArcuMedia.dk er da ledigt? :-)
Ved en søgning på Google, ser det ud som om, at det er optaget :)
http://netsite.dk <-- Der kan i tjekke om en URL er ledig, og hvem der eventuelt eger domainet.
Jeg modtager gerne karakter :) Kig eventuelt forbi min side: AlexWestergaard.com
Jonathan Hansen: Ved en søgning på Google, ser det ud som om, at det er optaget :)
I følge LinkSearch og DK Hostmaster, så er ArcuMedia.dk ledigt ;-)
Nicolai Busekist Ohlsen: Jonathan Hansen: Ved en søgning på Google, ser det ud som om, at det er optaget :) I følge LinkSearch og DK Hostmaster, så er ArcuMedia.dk ledigt ;-)
Domainet er ledigt, ja.
Jeg ved dog ikke, om jeg må bruge det, når der er et andet firma i et andet land, som hedder det samme.
Jonathan Hansen: Domainet er ledigt, ja. Jeg ved dog ikke, om jeg må bruge det, når der er et andet firma i et andet land, som hedder det samme.
Er der en Amino, som ved noget om dette? :)
Jonathan Hansen: Jonathan Hansen: Domainet er ledigt, ja. Jeg ved dog ikke, om jeg må bruge det, når der er et andet firma i et andet land, som hedder det samme. Er der en Amino, som ved noget om dette? :)
Du skal ikke hænge mig op på det, men jeg ser ikke noget problem i det, da virksomheden højst sandsynligt ikke har et verdensomspændende trademark. Dog er jeg sikker på, at det ville være klogere at oprette en ny debat med dette spørgsmål :-)