Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er sent ude - jeg skal have lavet et webshop/ hjemmeside NU !!!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Som overskriften antyder skal jeg have bygget en flot webshop/hjemmeside op hurtigst muligt. Jeg vil gerne have den på plads hurtigt men ønsker ej heller at på kompromis med kvalitet og funktionalitet. Som nystartet virksomhed er prisen naturligvis også relevant selvom jeg ikke har forventninger om at få noget kastet i hovedet for 2-3000 kr. Jeg søger derfor en seriøs leverandør som meget gerne må være geografisk placeret i nærheden af København da det muligvis er nemmere "at sidde sig ned og tale om det". Dette ønske er dog nok mest i kategorien nice to have og ikke et need to have. 

Er der nogen aminos som har rigtig gode erfaringer med en leverandør om ovenstående så skriv meget gerne til mig.

Jeg har overvejet at anvende firmaet 1stepweb.dk. Er der nogen som har gode erfaringer med dem ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal foregå lynhurtigt bør du nok overveje at starte ud med webshoppen, for derefter at bygge selve hjemmesiden op. Det kan endda gøres relativt nemt hvis du opretter shoppen på et subdomæne (shop.domæne.dk) så kan du få den på plads mens du kigger på selve hjemmesiden.

Skal det være hurtigt og funktionelt bør du nok kigge i retning af prestashop til shoppen (her kan du fint vælge templates mv som ikke koster alverden) og så fx. wordpress til selve hjemmesiden, (igen er der masser af themes tilgængelig). Begge disse systemer kan i øvrigt optimeres med SEO plugins som vil gøre SEO arbejdet super let og struktureret for dig)

naturligvis vil du på sigt have et ønske om et anderledes design som er mere målrettet din virksomhed. Dette kan du jo altid arbejde med efterfølgende når det hele er kommet op. Her har jeg haft held med at finde en designer gennem freelancer.com (ofte fra asien/mellemøsten) som for $50-100 vil designe et nyt look til din side, og for en sjat mere kan de gøre den til et wordpress theme.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart-web.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at oprette et projekt på freelancer.com
Man får normalt meget mere for prisen, end man får hos de store firmaer. (fra min erfaring) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at få en flot webshop op at køre.

Vi kan levere en færdiglavet webshop på 7 dage til første design udkast, dertil kommer de ændringer du skulle ønske som ekstra tid.

Herefter er der 1 års teknisk service, så alle de ændringer du ønsker i design og programmering bliver på vores regning.

Vi er eksperter i Prestashop som er et af de mest anerkendte og største CMS systemer hvor mulighederne er uanede.

Vi implementere bogførings system, betalings gateway til fx. Dankort, mastercard osv.

Design efter eget ønske

Google adwords gavekort på 650 Kr.

Vi kan hjælpe i det videre forløb med markedsføring hvis det skulle have interesse.

Jeg bor i Jylland så alt samtale bliver over skype eller mobil :)

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har lige tilladt mig at sende dig et tilbud i en PB

God weekend til alle

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi There,

Is it important that YOU can update the website yourself?

Or can You afford to pay someone else to make all the changes?

How many products will you sell?

Is 12000Dkk expensive for you?

I would like to help you find the right solution, be it CMS or Website Provider, (For free)

Remember there are many things that can go wrong if this is your first web project, 

I would be happy to shine the light on the possible "red flags" for you

Here is what my clients say:

http://www.your-virtual-ninja.com/testimonials 

And some of my work:

http://www.your-virtual-ninja.com/work 

Here is what eric says about me :)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop? Lige nu? Hellere idag end imorgen? Det kan gøres med to - og kun to - af følgende elementer: Godt, billigt og hurtigt.

Er der nogen, der tilbyder alle tre, så tror jeg ikke på det.

Jeg har en kammerat, der laver webshops og hans priser starter ved kr. 35.000,-

Som jeg kan vurdere er det ikke spor for meget.

Pøj pøj med dit projekt.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elham Khoja:

Du kan prøve at oprette et projekt på freelancer.com

Amino har osse en freelancer sektion.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CPH Segway

Jeg har sendt en PB til dig

Hav en god aften

Morten

Designheroes.net

 

M: 40204547

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)