Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er webshoppen online kig

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Smartlåse Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager gerne konstruktiv kritik

Kig min webshop

www.stålkarmen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes farverne er kedeligt, selvom i kører et gråt stål tema, så kunne det nok gøres bedre. Derudover så virker det meget overdrevent at jeres side ligefrem skal reloade for at kunne beregne og vise et beløb med og uden moms.

Men ellers rigtig fint, jeg kan godt lide den er meget meget simple. Den er let spiselig, og det er en god ting.

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan faktisk rigtig godt lide den! Jeg syntes det er super fedt at den er holdt i de farver, - det virker meget roligt, eksklusivt og overskueligt! Jeg syntes også det er smart med muligheden for at kunne vælge ml. med moms og uden så skal man ikke hele tiden passe på man ikke kigger på det forkerte tal. Man ved at man en gang har valgt ex. uden moms og så er det det!

Jeg mener dog at det er et krav at adresse, cvr. telefon mv. hele tiden skal være synligt på sitet og ikke kun under kontakt.

Tænker det kunne være en god ide at få integreret TrustPilot.

Din kasse er rigtig god - meget overskuelig.

Hvis der skulle bare lidt farve på kunne du evt. vælge at gøre "tilføj til indkøbskurv" knappen lidt tydeligere. Jeg ved den er god stor og den ses da også men der er tit lidt psykologisk i ex. en grøn farve.

Men helt sikkert en flot shop!

Mvh. Mette

MigogminSøster.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

det med uden moms er ikke lige frem smart synes jeg , man tror prisen er biligere end den reel er , man skal være meget opmærksom på det , jeg opdaget det meste fordi jeg læste de andre i tråden , så det skal meget mere frem det er udem moms dine priser , vil jeg mene

dankort på siden vil øge konvertering på produkterne jeg ville kun handle et sted med dankort på siden og den betalings mulighed kunne jeg ikke se på siden

cvr nummer og kontakt adresse hele siden igennem vil også øge sidens troværdighed

social medier ville også være en fordele på siden google plus og facebook det kan give en side en vis google trust værdi

titler og tags på billeder husk det så er der en chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Smartlåse Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ændret den lidt, sitet startet altid med at priserne er inkl. moms så ingen bliver ført bag lyset. og tak for kritikken :)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal trykke VIS for at foretage et køb, jeg er en sucker for der også er en købsknap der.

Men det nok bare mig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dankort betaling på siden vil hjælpe gevaldigt på dit salg ( vil jeg mene ). Ud Over det er det en pæn og stilren side ... Jeg kan godt lide at den er enkel. Funktionsmæssigt fik jeg klikket på teksten (du har antal varer i kurven...) da det ligner en knap lidt. Indtil jeg 5 sek. Efter så gå til kurv......

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med dine nye webshop.

Skyder med spredehagl og synes du skal kigge på nedenstående:


1) Få et skarpt topbanner i stedet for teksten "Stålkarmen.dk" - Gerne med lidt farve.

2) Skift farven på indkøbskurv knappen + til kassen knappen. Prøv evt. en grøn farve.

3) Som almindelig forbruger ved jeg ikke hvad en "sikkerhedsslutblik" er for noget. Hvordan finder jeg ud af det?

4) Få nogle billeder på forsiden.

5) Sørg for at få online kortbetaling som betalingsmetode.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

See images:

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Smartlåse Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager det hele til mig og er ved at opdatere sitet mens jeg skriver...

og har mellempubliceret mellem opdateringerne... :)

overvejer bare det med kortbetaling da det koster yderligere 180,- om måneden...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)