Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dmoz.org

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Torben Brighs:
Nej, den kunne jeg ikke lige finde - og det tror jeg heller ikke du kan! - er du sikker på, det ikke er noget, du har læst i Anders And?Big Smile

Altså Torben - jeg kan ikke nære mig her: Det er da godt, det er gratis SEO, du tilbyder med det vidensniveau ;-) Just kidding - den var bare for fristende Skype-Wink

Og som svar på dit spørgsmål: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=35624

Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:

Torben Brighs:
Nej, den kunne jeg ikke lige finde - og det tror jeg heller ikke du kan! - er du sikker på, det ikke er noget, du har læst i Anders And?Big Smile

Altså Torben - jeg kan ikke nære mig her: Det er da godt, det er gratis SEO, du tilbyder med det vidensniveau ;-) Just kidding - den var bare for fristende Skype-Wink

Altså thomas med den arrogance og nedladenhed er det da godt du har en masse kunder i forvejen ;-) just kidding - det var bare for fristende Wink

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har heller ikke haft nogen success med de link, jeg har sendt ind.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

På SEO området vil jeg nu nok mene, at jeg er ganske godt kørende!

Min fejl er, at jeg læser Thomas Frost’s indlæg således, at han er af den opfattelse, at DMOZ bruger koder, som skulle forhindre Google i at anvende data fra linkkataloget.  Efter at have læst hans indlæg igen, kan jeg godt se, at jeg har tilskrevet ham synspunkter, som han nok ikke har.

DET VIL JEG GERNE UNDSKYLDE! 

Thomas Rosenstand:
Altså Torben - jeg kan ikke nære mig her: Det er da godt, det er gratis SEO, du tilbyder med det vidensniveau ;-) Just kidding - den var bare for fristende Skype-Wink

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:

På SEO området vil jeg nu nok mene, at jeg er ganske godt kørende!

Min fejl er, at jeg læser Thomas Frost’s indlæg således, at han er af den opfattelse, at DMOZ bruger koder, som skulle forhindre Google i at anvende data fra linkkataloget.  Efter at have læst hans indlæg igen, kan jeg godt se, at jeg har tilskrevet ham synspunkter, som han nok ikke har.

DET VIL JEG GERNE UNDSKYLDE! 

Thomas Rosenstand:
Altså Torben - jeg kan ikke nære mig her: Det er da godt, det er gratis SEO, du tilbyder med det vidensniveau ;-) Just kidding - den var bare for fristende Skype-Wink

Alt forladt Smile

Jeg havde ikke lige tid til at Google det og finde en god kilde (i den forbindelse tak til Rosenstand), derfor nævnte jeg lige hurtigt DMOZ som et sted du måske kunne læse mere om det tag jeg nævnte.

Men for at vende lidt tilbage til emnet, så er det faktisk tankevækkende at Google har metatags kun til brug for at undgå at Google selv bruger informationer fra DMOZ.

Hvad med om Google holdt op med at lægge vægt på DMOZ overhovedet, så længe det ikke opdateres ordentligt?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også forsøgt på diverse måder at komme på dmoz, men uden held... tror det er et forældet og buerokratisk system der ligger bag...

Har også søgt som redaktør på forskellige kategorier, men har aldrig hørt tilbageSad

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

henrik madsen 1076:
Altså thomas med den arrogance og nedladenhed er det da godt du har en masse kunder i forvejen ;-) just kidding - det var bare for fristende Wink

Det er helt OK - man skal ikke drille, hvis man ikke selv kan tage mosten, og det kan jeg :-) Og jeg kan godt forstå, du faldt for fristelsen.

Jeg tror, at det, der triggede min nedladenhed og arrogance, som du kalder det (jeg kaldet det grov humor), var det nedladende i den med Anders And om et af de mest kendte og mest omtalte Meta Tags efter Canonical Tag'et. Tag'et er blevet debatteret her på Amino og overalt på nettet i årevis, fordi så mange tidligere led under, at Google brugte sidetitlen fra DMOZ i deres søgeresultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Var www.dmoz.org ikke i år 2000   :-)   det var in   :-=)

Ders navn er nok den største gang  ironi ---->>>>  open directory project ---- NOT

/Nikolas D

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)