Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påvirker det gode vejr jeres salg ? ( webshop )

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes altid jeg kan mærke det når vejret skifter om til sol. Det er dog mest i starten hvor det har været dårligt vejr i en periode, og så skifter om til super vejr. Så skal alle folk være ude, men så snart det bliver almindeligt med godt vejr, er folk tilbage foran skærmen. Og heldigvis da, ellers var det skidt at bo i Florida Cool 

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 22
Fra  FashionGirl.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vejret har klar indvirkning for de fleste.

de fleste mennesker vil være ude når det er godt vejr, hvorfor de fleske butikker, webshops, storcentre  dog af afhængig af varesortiment og sæsonprægede varer ,mærker en nedgang i i omsætning på solskinsdage.

 

 

Fra København
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Ehavior Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad har det dog med vejret at gøre?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Pixienova Group ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi driver modebutikkerne www.starfashion.dk og www.pixienova.com. Vi kan mærke at besøgstallene falder lidt de første solskins dage efter en længere periode uden sol. Dog bliver det hurtigt udlignet igen, da det er en af de gode perioder hvor behovet for nyt tøj melder sig. 

De bedste hilsner

Danni Villalobos Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

de sidste 3 dage har jeg solgt RIGTIG godt ved telefonsalg...så vejret - det gode vejr- har givet folk mere købelyst, og gjort dem i bedre humør

sådan er det hver gang det gode forårsvejr endelig kommer til dk Skype-CoolSmileParadise

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input allesammen, det er fantastisk.

Jeg mærker også et stigende antal besøgende herefter aftensmad tid, hvor solen ikke helt står så højt og her begynder ordrene som regl også at tigge ind. Jeg tror nu alligevel at jeg rammer 20% mindre omsætning trods det gode vejr, men jeg er fuldt ud tilfreds alligevel, for solskinsvejr det skal vi fandme ha noget mere af :)

Mvh
Martin

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 68
Fra  iBixen Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores salg på iBixen.dk går rigtig godt. Vi har også nogle super flotte Ed Hardy t-shirts oa. til en meget lav pris.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)