Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påvirker det gode vejr jeres salg ? ( webshop )

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Næsten alle elsker solskinsvejr, men hvor mange webshop ejere hader vejret, pga. fald i omsætningen? Jeg har tænkt lidt over det i disse par dage, vi lige har haft knald godt vejr. Jeg kan personligt godt selv mærke og se at omsætningen er faldet på min webshop og det skyldes jo nok det dejlige vejr vi har haft (har jeg ladet mig fortælle) - Men det er dog ikke noget der slår mig ud, jeg elsker solskins vejr og det er her min sæson for alvor starter, men hva med jer andre? Kan i mærke forskel på nogen måder? Har solskinsvejret positiv effekt på jeres omsætning eller er den også faldet, trods vejret?

Ser frem til lidt sammenligninger, hvis i ellers har lyst til at dele disse "hemmelige" insider informationer med andre Stick out tongue

Nu vil jeg tage kasket & solbriller på - dagens gode gerning kalder. Cool

Hav en dejlig dag

/Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Nææ jeg synes ikke det har påvirket salget - kommer nok an på branchen :-)

Det er jo sæson for golfudstyr med det vejr her - jeg kan blot fornemme at trafikken er fordelt lidt anderledes specielt i weekenden. Det er nok fordi de bruger formiddag og eftermiddag på golfbanen istedet for foran PC'en. Når mørket rammer så er der ekstra travlt..

/Peter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det påvirker i hvert fald besøgstallet på vores spille side gratisspil.info

Men mon ikke vi holder skinnet på næsen

God dag til jer alle

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 

Vi kan godt mærke det lidt i vores 3 shops, som sælger både eksklusivt modetøj til kvinder, men også billigt modetøj online. Besøgstaller er ca. 10% lavere i gennemsnit på de solskindsrige dage, og ordreantallet faktisk omkring 20% dårligere. Men vi er stadig en ung butik, så vi har stadig gennemsnitlig vækst hver dag, så jeg klager ikke. :)

Vi har ligeledes så også lidt bedre salg på regnvejrsfyldte fodboldt dage. 

Venligst

Simon Falentin

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det påvirker mit salg væsentlig. Men i ferieperioder er der en helt klar tendens til at folk køber mere når det regner.

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber personligt at min webshop får noget at lave henover sommeren.

Jeg sælger solbriller, og man kan vidst ikke være i tvivl om at det er højsæson for solbriller, med det vejr vi har på nuværende tidspunkt.


Men generelt tror jeg at de sæsonpræget webshops kan mærke kundernes adfærd evt. ændres henover sommeren.


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For min webshop Tekanden har det utrolig stor betydning hvordan vejret er. Jo koldere det er, desto mere sælger jeg. Sælger stadig i godt vejr men det er tydeligt at det er ved at være sommer. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det afhænger jo også meget af hvilke kunder du har flest af ( firma/privat)

jeg mærker helt klart helligdage er de dårligste for mig.

Så det er bare at afskaffe både weekender og helligdage :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker solskin wuhu Stick out tongue For så køber folk solbriller, og det kan mærkes, at vejret er godt Smile

Men sjovt nok bestiller de fleste om formiddagen eller om aftenen, hvilket må betyde, at arbejdstiden benyttes, eller også er folk først inde, når solen er gået ned... Men 7-9-13 lad det gode vejr forsætte forevigt ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går også relativt godt for os, som sælger markiser ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)