Jeg går ud fra at du har ringet kunden op og fået en forklaring, hvis ja - hvad var denne.
Selv har jeg ikke en webbutik, men jeg har solgt IT.
Kunden bestiller hos mig og jeg bestiller hos min leverandør, som sender direkte til kunden.
Havde jeg en webbutik, så ville kunden bestille direkte i denne og samme leverandør vil få ordren og sende til kunden.
Jeg havde en kunde som bestille for x antal tusind kr. og jeg fik bekræftelse fra leverandøren at varen var afsendt og jeg sende kunden en faktura.
Han betalte ikke.
Vil lige næven at kunden er et firma.
4 dage efter ringede jeg kunden op og spurgte hvorfor han ikke havde betalt, ganske enkelt - han havde ikke modtage det bestilte fra mig.
Jeg tror selvfølgelig på mine medmennesker så nu starter der et detektiv arbejde.
Masser af skriveri og telefonsnak, som ender ud i at leverandøren havde byttet om på 2 ordre i forsendelsen, og da min kunde ventede at der på mine pakker stod mit firmanavn og ikke et andet, havde han selvfølgelig ikke modtaget noget.
Da jeg fortalte hvem min leverandør var, kunne han bekræfte at han - som han sagde - havde modtaget nogle høreapparater som han overhovedet ikke kendte til, hvor jeg skulle levere noget software.
Han fik selvfølgelig så sin rigtige vare og sende det forkerte retur - og alle levede lykkeligt til deres dages ende.
Jeg har gang på gang set at der f.eks. bliver betalt en telefonregning og det på en måde så teleselskabet ikke kan se hvilken regning det dækker. De beholder pengene og sender en rykker.
Ovenstående historie fordi der kan jo være sket en fejl, så kunden stadig venter på sine vare - derfor er jeg også lidt nysgerrig - hvad sagde kunden da du snakkede med ham om indsigelsen.