Hey aminoer, Hvad er mulighederne egentlig når man får et brev fra NETS om at de hæver penge fra ens konto fordi en kunde har gjort indsigelse om at de ikke har lavet en ordre i ens webbutik? for en måned siden fik vi en ordre i webbutikken hvor vi først snakkede med kunden fordi vi ikke havde det ene af produkterne de havde bestilt, så de ville gerne have noget andet. Vi sendte produkterne og har nu fået et brev fra NETs om at der er gjort indsigelse fra kortholder om denne ordre. De har så hævet pengene på vores konto samt et indsigelsesgebyr på 250 kr. Når jeg tjekker navn og adresse som vi sendte produkterne til er det også samme navn på adressen der er registreringer på i telefonbogen. Kan det passe at NETS bare kan trække pengene tilbage og pålægge et gebyr på 250 kr. når produkterne er sendt og modtaget af kunden, og hvis så, hvad gør man så? |
Ja desværre så gør de bare dette der var også en med fysisk butik hvor Nordea flere gange trak menge retur for de kunden ikke havde dækning på sin konto og de produkter butikken solgte lå over 4000 som man er gangeret når man har en chip terminal.
Ja de fleste net butikker kunne nok hurtig lukke hvis alle kunder gjorde dette. Nogle gange er det for nemt at være kunde.
Man kan anmelde det til politi ellers er det civil søgsmål.
Og der er nok ikke mange som bruget tid på dette så. Det er tabt og videre og så slap "svindleren igen"