Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom ud af busken - Platnummer fra SEO firma

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer.

Jeg prøver lige på den lidt mere konkrete måde, igen at finde folk som har været uheldige som mig.

 

Jeg har været i kløerne på et firma som ville SEO optimere mit site med 8 gratis søge ord. Det viste sig at være en skyggeside og et platnummer. Jeg og min advokat søger derfor andre som har været i kløerne på dette firma, til fælles søgsmål. Sammen står vi rigtigt stærkt, da vi så kan bevise det er et mønster at bondefange folk. De optager samtalerne, og det er ikke udelukkende til deres egen fordel.

Så kære dig som også har haft den "fornøjelse" at blive præcenteret for en regning på 25.000 kr......lad os gå i kødet på dem.......sammen er vi bedst.

Jeg har advokaten, jeg mangler bare Jer.

Så har du selv eller kender du nogle som p.t. kæmper med dem, så kom frit frem.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mille-Maj

Kan jeg ikke få dig til ganske kort, at beskrive den arbejdsgang du har oplevet hos det omtalte firma.

Hvad er det de gør, der er bondefangeri og hvordan oplevede du hele forløbet.

Det vil være meget rart for andre, at læse - før de havner i samme situation.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En opringning, hvor de fortæller om et eller andet med SEO optimering, google, og at komme øvest i søgefeltet, med mit lille verdensfirma.

Jeg har samtalen på bånd, da de optager det ( det gør de dog ikke folk opmærksomme på).

Det viser sig at man hænger fast hvis man glemmer at opsige efter 8 uger ( hvilket jeg gjorde.....er en meget ustruktureret kunstner :-) ) det de laver er en skyggeside og ikke direkte henvisning til mig, men dem selv.

Jeg aner bananer om den slags og blev grundigt taget ved næsen. Dumme mig. Jeg siger aldrig mere ja til sælgere.

 

Håber det forklarer.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib- det er muligt jeg lige ringer til dig igen, da jeg ikke har råd til at køre en sag alene, desværre.

HAr i dag taget kontakt til DR/Kontant. Måske de kan hjælpe med kontakt til andre som er i samme situation.

Tak for det

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj:
Det viser sig at man hænger fast hvis man glemmer at opsige efter 8 uger ( hvilket jeg gjorde.....er en meget ustruktureret kunstner :-) ) det de laver er en skyggeside og ikke direkte henvisning til mig, men dem selv.


Det at de laver en skyggeside, er ikke noget ulovligt og der er der umiddelbart ikke så meget at hente.

MEN, ved at sælge en "gratis" løsning og forpligtelse via passivitet, vil jeg bestemt mene du har noget at gå efter.

Du kan bruge Key2Info som reference sag, hvor netop 8 ugers gratis banner annoncering og efterfølgende årligt abonnement via passivitet blev tegnet = glemte man at melde fra fangede bordet. (mente de)

key2info er opløst i dag - vi var over 120 der gik i samlet flok.

Hvis skyggesiden er lavet med noget af DIT materiale, som du jo har ophavsret på, og du ikke skrifteligt har givet dem ret til at benytte det - så kan din advokat også hente noget der.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er muligt det ikke er ulovligt med disse sider. Ligner måske lidt denne jeg lavede for en tømrer på min URL. Med søgeord ”Tømrer Skælskør”
http://raad-mal.dk/billig-og-god-tomrer-fra-skaelskor

https://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=t%C3%B8mrer+sk%C3%A6lsk%C3%B8r&oq=t%C3%B8mrer+sk%C3%A6lsk%C3%B8r&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_l=hp.3..0.2273.7766.0.8856.15.9.0.6.6.1.250.1525.0j7j2.9.0...0.0.awh_eESnepc&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=230e28782ae9bb53&biw=1344&bih=650

Det  der bl.a. er kedeligt er når pågældende ”SEO” ”firma” laver det ”samme” på
”Tømrer skælskør”

[Link med navn på firma fjernet af moderator, jvf. Aminos retningslinier]

Ib Abildgaard
Råd & mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er skrevet ufattelig meget gennem tiden om pågældende firma:


[Links med navn på firma fjernet af moderator, jvf. Aminos retningslinier]

Nogen må da kunne få skovlen under dem ?
Dette firma har også er stadig arbejder for pågældende ”SEO” ”firma”

http://www.trustpilot.dk/review/www.egeparken.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Er det så i orden bl.a. og hvad med pågældende firmas salgsmetoder ?


Nej det synes jeg bestemt ikke det er.

Niche sider og blogs, kan være yderst nyttige - men bestemt også det modsatte.

De salgsmetoder nævnte firma benytter, er direkte i strid med markedsføringsloven.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det blir svært at gå i samlet flok, når der ikke kommer nogle frem :-(

 

Ihhh altså.....

Tak for Jeres svar.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)