Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på denne bruger og tænk dig godt om når du handler.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Er nu ikke typen der træder på folk eller hænger folk op. 

Men når jeg føler mig dårligt behandlet, så synes jeg ikke andre skal ende i samme situtation.

Solgte et domæne/koncept til xxxxxxx

Han ville give 300 kr og det var OK med mig, spørg så om han har overført penge, efter jeg havde fået hans DK-Hostmaster brugernavn.

Så jeg overfører domænet til ham, stoler på der er overført små 300 kr, så vi ikke bixer frem og tilbage med det. 

Pludselig, ville han først overfører pengene når han kom hjem om en lille uges tid, så jeg tænkte det går nok, det jo heldigvis ikke flere penge, så intet man dør af - nu mere en princip sag.

Så jeg spørg ham 2 dage efter han er kommet hjem, om de er overført, som aftalt, tænkte der skulle 1-2 dage til overførelsen via. bankerne også jo. Men det var de ikke - en uge efter igen, stadig ingenting. Men siden har været godt i brug med wordpress system og det hele som i kan se på siden.

Pludselig får jeg bare en besked at domænet er ført tilbage. Men kort. Endnu en god grund til man desværre ikke kan stole på andre end sig selv nu til dages, og synes jeg satme er ærgerligt - at ikke engang så små handler kan man lave, uden det ender i hat og briller.

God vind derude - Pas på jeres handler! :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 8 person

Det er ikke tilladt at hænge navngivne personer eller virksomheder ud på Amino.

Derfor er dit indlæg anonymiseret.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John.

Så må du gerne slette indlægget - så giver det ikke meget mening eller hjælp til nogen. 

Åndsvagt. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Uanset om du eller andre kan lide det eller ej, er det sådan ifølge Aminos regler.
De er i øvrigt er fuldstændigt klare på området.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Synes også man burde kunne hænge folk ud til advarsel for andre, så de ikke havner i samme fælde som en selv.

Brug Paypal næste gang, så kan du nemlig altid få dine penge tilbage igen Wink

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig - og som sagt er det da heller ikke fordi jeg bryder mig om at hænge nogen ud, men når man sletter navnet, giver hele indlægget ikke mening og så kan det jo være fuldstændig ligemeget.

Men regler er regler jo - desværre.


Ja det må jeg hellere :-)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:
Synes også man burde kunne hænge folk ud til advarsel for andre, så de ikke havner i samme fælde som en selv.

Amino har også accepteret det tilbage i tiden - lige indtil der blev smidt en del advokater i nakken på Amino, som forlangte en masse, fordi at folk blev hængt ud og bla bla bla...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

LinkCentralen.dk:

Synes også man burde kunne hænge folk ud til advarsel for andre, så de ikke havner i samme fælde som en selv.

Brug Paypal næste gang, så kan du nemlig altid få dine penge tilbage igen Wink

Problemet er, at der altid er tre sider af samme sag, Din / Hans / Og det der i virkeligheden skete.

Der har flere gange været tråde med advarsler om navngivne personer, hvorefter man senere hen i tråden finder ud af, at det bare var en misforståelse.

Bare fordi man er hurtig på tasterne med at oprette en tråd, er det jo ikke sikkert, at det er trådstarteren der har ret.

Kommer snart...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Secret Service:

Helt enig - og som sagt er det da heller ikke fordi jeg bryder mig om at hænge nogen ud, men når man sletter navnet, giver hele indlægget ikke mening og så kan det jo være fuldstændig ligemeget.

Men regler er regler jo - desværre.


Ja det må jeg hellere :-)

At give en moderator 1 stjerne for at passé sit "job" er ikke god still!
Du kan læse denne debat og få en ide om hvorfor Amino ikke skal agere gabestok:
http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx 

Held og lykke med at inddrive pengene.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

LinkCentralen.dk:
Synes også man burde kunne hænge folk ud til advarsel for andre, så de ikke havner i samme fælde som en selv.
Vi har set masser af gange, at en handel, hvor den ene part ikke synes at den leverede vare/ydelse lever op til vedkommendes forventninger, straks og uden varsel hænger modparten ud for at være svindler, tyv eller andet lignende.

Når den injurierende påstand så er smidt i debatten, finder man ud af, at det måske bunder i en misforståelse, eller en eller anden anden forklaring.

Amino vil ikke være part i sådanne tvister. Hvis Amino lagde plads til sådanne påstande, kan Amino måske gøres medskyldig de injurierende i påstande. Det har Martin Thorborg og Amino naturligvis ingen interesse i.

Derfor er reglerne helt utvetydige.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)