Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket ASP.NET webshop løsning skal jeg vælge?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

TWC:

Jeg vil anbefale nopCommerce, jeg startede selv ud med Umbraco men efter store problemer med at få butikken i luften så fandt jeg nopCommerce som også er baseret på MVC 3.0 framework, ASP.NET 4.0.

Det var nærmest en befrielse da jeg fandt nopCommerce meget nemmere at sætte op end Umbraco. Der kunne jeg få en butik i luften på få timer.

Den eneste forskel på nopCommerce og Umbraco er at nopCommerce er bygget som webshop fra starten. Umbraco er et CMS hvor andre så har valgt at bygge webshop plugin.

TWC:
Desuden har nopCommerce et aktivt forum hvor du kan forvente svar fra virkelig kompetente udviklere i løbet af få timer, så det er guld værd.

Det gælder både nopCommerce og Umbraco at deres community er rimelig stærkt.

TWC:
Et lille nopCommerce´s problem er at der ikke eksisterer ret mange design templates som man kan købe fix og færdig. Jeg har lidt problemer med at finde designere til nopCommerce som kan lave en komplet template uden jeg selv skal rode med CSS.

Her har vi Umbraco's styrke. Du kan tage hvilket som helst design og lægge det ind når blot du har CSS og HTML filerne. Der skal designet ikke være lavet til Umbraco. 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels vil du være sød og at give mig et links til 5.1 versionen....

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan nu har jeg løst hvordan man kører umbraco og nopcommerce på visual studio 2010 ultimate og på mssql localhost.... Jeg er allerede gået igang med at designe css så jeg skriver lige når jeg er færdig med siden på et tidspunkt:-)Big Smile

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ensarsoft Web & Software Development:
umbraco og nopcommerce

Hvorfor vil du køre dem sammen?

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej umbraco har jeg slettet igen, det var bare irriterende at jeg ikke kunne få den til at køre, så fik jeg løst det , og derefter slettet eftersom jeg fik fornemmelsen af at jeg kunne gøre detBig Smile

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej umbraco har jeg slettet igen, det var bare irriterende at jeg ikke kunne få den til at køre, så fik jeg løst det , og derefter slettet eftersom jeg fik fornemmelsen af at jeg kunne gøre detBig Smile ..

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)