Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der fortrydelsesret hos DanaWeb?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har i fredags været til møde hos Danaweb og underskrev en 1 sides aftale om design og produktion ad hjemmeside. Denne valgte jeg skulle vare 12 måneder til at starte på.

Siden har jeg hørt en masse dårligt om firmaet. At de bondefanger, ikke er pengene værd, tager penge for ekstra "gemte" ting, og er svært at opsige dem.

Mit spørgsmål lyder på om jeg kan nå at komme ud af aftalen?

De har kontaktet mig uopfordret på telefonen og vi aftale et møde i deres hus.

Er der 5 dages fortrydelsesret, og er det i såfald 5 hverdage, for så kan jeg nå det endnu..

Jeg har skrevet under på aftalen, men det er egentlig min far der står som ejer af firmaet, og der foreligger ingen fuldmagt. Kan det være et hul ud, eller er det egentlig mig der har svindlet? Jeg driver firmaet til hverdag, men er ikke fastansat.

Håber nogen kan hjælpe mig med gode råd..

Vh Superflyer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

superflyer:
Er der 5 dages fortrydelsesret

Hvad står der i aftalen? I B2B handler er det kun aftalen der er gældende. Men det gælder for dig at kontakte dem og sige at du ikke ønsker aftalen alligevel. Hvis de er fornuftige så accepterer de den....

Men alt afhænger af hvad der står i den aftale der er underskrevet.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man handler b2b så er der som udgangspunkt ingen fortrydelsesret, medmindre sælger tilbyder det. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
http://www.pokernet.dk/forum/fortrydelsesret-danaweb.html

Linket skulle have været denne http://www.pokernet.dk/forum/fortrydelsesret-danaweb.html#post2016901

Tom Frank Christensen:

http://cmsvejledning.danaweb.dk/dk/webshop/raad-og-viden-om-e-handel.html

Personligt mener jeg at man har 14 dages fortrydelsesret - men jeg er ikke 110% det gælder når det er hosting, til erhverv.

De 14 dage er når man handler online i en webshop.

Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for dit svar.

I aftalen står der bare noget om hvor lang tid de må have til at præsentere et udkast, hvornår de må fakturere osv, og til sidst står der:

"Undertegnede kunde accepterer hermed vilkårene i nærværende aftale, samt at være indforstået med Danawebs generelle forretningsbetingelser, som kan ses på www.danaweb.dk"

Og så har jeg underskrevet og fået en kopi.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

superflyer:

I aftalen står der bare noget om hvor lang tid de må have til at præsentere et udkast, hvornår de må fakturere osv, og til sidst står der:

"Undertegnede kunde accepterer hermed vilkårene i nærværende aftale, samt at være indforstået med Danawebs generelle forretningsbetingelser, som kan ses på www.danaweb.dk"

Og så har jeg underskrevet og fået en kopi.

Bordet fanger desværre... Ellers spørg Miriam herinde fra, som havde en tvist enten med dem eller et lignende firma, men tabte i retten, fordi hun havde underskrevet aftalen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

superflyer:

I aftalen står der bare noget om hvor lang tid de må have til at præsentere et udkast, hvornår de må fakturere osv, og til sidst står der:

"Undertegnede kunde accepterer hermed vilkårene i nærværende aftale, samt at være indforstået med Danawebs generelle forretningsbetingelser, som kan ses på www.danaweb.dk"

Dem har du så set igennem? Hvis du stadig er i tvivl så ring til din kontakt hos dem i morgen og forklar dem at du alligevel ikke ønsker at købe den valgte service.

Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Men egentlig tror jeg ikke jeg KAN eller MÅ skrive under på den aftale, da jeg jo ikke er ejer af firmaet eller har fuldmagt til at tage beslutninger..

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)