Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsiden på amino.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael R. Gertz:
Jeg troede i øvrigt at kvinderne kæmpede for ligestilling. men er det lige stilling at de skal have et område for sig selv. Som mænd ikke kan læse i???

Som kvinde forstår jeg heller ikke at nogen ønsker sådan en opdeling. At poste i et forum hvor man på forhånd har skåret store dele af medlemmerne fra giver for mig ingen mening. 

Som ung forstår jeg heller ikke et forum for unge. Vi skal sgu da lære noget af dem der har været i brancherne i flere år! Er det ikke det vi er her for? - at få feedback, diskutere, hjælpe hinanden etc. Jeg vil meget nødig være i et forum hvor der kun er unge som mig selv, der stadig er våde bag ørerne (med undtagelse af de få der etablerede sig i en ung alder).

Det er lidt ligesom kvindekvoter - en unødvendig opdeling af folk.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det har jeg sådan set fuld forståelse for de gerne vil, det syntes også det er fint de har det, tråeden her var på ingen måde ment som en diskution omkring forskellen på kvinder og mænd. Så lad os lade denne del ligge.

Jeg var nu mest interesseret i hvorfor disse tråede blev vist. Jeg kan forstå det er et bevidst valg fra jeres side i håb om ekstra salg, hvilket også er fair nok. Jeg har dog ingen ide om at købe mig et plus abbonoment, da jeg ikke har en forretning jeg skal have frem i livet her på amino.dk så 125kr om måneden er lidt mere end jeg vil betale for det, så jeg lever bare videre med irritationen over disse tråede vises :D

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Handt:

Michael R. Gertz:
Jeg troede i øvrigt at kvinderne kæmpede for ligestilling. men er det lige stilling at de skal have et område for sig selv. Som mænd ikke kan læse i???

Som kvinde forstår jeg heller ikke at nogen ønsker sådan en opdeling. At poste i et forum hvor man på forhånd har skåret store dele af medlemmerne fra giver for mig ingen mening. 

Som ung forstår jeg heller ikke et forum for unge. Vi skal sgu da lære noget af dem der har været i brancherne i flere år! Er det ikke det vi er her for? - at få feedback, diskutere, hjælpe hinanden etc. Jeg vil meget nødig være i et forum hvor der kun er unge som mig selv, der stadig er våde bag ørerne (med undtagelse af de få der etablerede sig i en ung alder).

Det er lidt ligesom kvindekvoter - en unødvendig opdeling af folk.

Fantastisk at se at der er kvinder som ej heller forstår pointen ved disse opdelinger.

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det overlever vi nok ikke?

Nej, det tror jeg ikke vi overlever Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Jeg var nu mest interesseret i hvorfor disse tråede blev vist. Jeg kan forstå det er et bevidst valg fra jeres side i håb om ekstra salg, hvilket også er fair nok. Jeg har dog ingen ide om at købe mig et plus abbonoment, da jeg ikke har en forretning jeg skal have frem i livet her på amino.dk så 125kr om måneden er lidt mere end jeg vil betale for det, så jeg lever bare videre med irritationen over disse tråede vises :D


Bevidst valg er så meget sagt. Vi har bare så meget at lave, at vi har lavet så meget andet.
Men du har ret så langt, at det er svært at finde motivationen til at lave noget, som giver lidt penge i kassen og som samtidig tager tid fra andre og mere vigtige ting.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de ikke kan klare sig blandt mændene her på Amino, så kan jeg ikke se hvordan de skulle kunne klare sig som iværksætter...
- Det lyder hårdt, men tænk over det.

Jeg syntes kønsopdeling skulle stoppes.

Ligestilling er når det er til fordel for kvinderne. Og vi mænd tør ikke at banke i bordet, fordi vi er så bange for at blive stemplet som mandchauvanist.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)