i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg Hjælp & support til Amino services

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Information om & fra Amino"

Forsiden på amino.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 556
Fra Dublin
Tilmeldt 26. nov 11
Indlæg ialt: 133
flag

Christina Stausholm Johansen
Skrevet 02-05-2012 kl. 21:01

Michael R. Gertz:
Jeg troede i øvrigt at kvinderne kæmpede for ligestilling. men er det lige stilling at de skal have et område for sig selv. Som mænd ikke kan læse i???

Som kvinde forstår jeg heller ikke at nogen ønsker sådan en opdeling. At poste i et forum hvor man på forhånd har skåret store dele af medlemmerne fra giver for mig ingen mening. 

Som ung forstår jeg heller ikke et forum for unge. Vi skal sgu da lære noget af dem der har været i brancherne i flere år! Er det ikke det vi er her for? - at få feedback, diskutere, hjælpe hinanden etc. Jeg vil meget nødig være i et forum hvor der kun er unge som mig selv, der stadig er våde bag ørerne (med undtagelse af de få der etablerede sig i en ung alder).

Det er lidt ligesom kvindekvoter - en unødvendig opdeling af folk.

Amino-karma 3.604
Fra Sorø
Tilmeldt 11. apr 09
Indlæg ialt: 808

Michael R. Gertz
Fra Ringhus.dk
Skrevet 02-05-2012 kl. 21:06

Hej Martin.

Det har jeg sådan set fuld forståelse for de gerne vil, det syntes også det er fint de har det, tråeden her var på ingen måde ment som en diskution omkring forskellen på kvinder og mænd. Så lad os lade denne del ligge.

Jeg var nu mest interesseret i hvorfor disse tråede blev vist. Jeg kan forstå det er et bevidst valg fra jeres side i håb om ekstra salg, hvilket også er fair nok. Jeg har dog ingen ide om at købe mig et plus abbonoment, da jeg ikke har en forretning jeg skal have frem i livet her på amino.dk så 125kr om måneden er lidt mere end jeg vil betale for det, så jeg lever bare videre med irritationen over disse tråede vises :D

Amino-karma 3.604
Fra Sorø
Tilmeldt 11. apr 09
Indlæg ialt: 808

Michael R. Gertz
Fra Ringhus.dk
Skrevet 02-05-2012 kl. 21:08

Christina Handt:

Michael R. Gertz:
Jeg troede i øvrigt at kvinderne kæmpede for ligestilling. men er det lige stilling at de skal have et område for sig selv. Som mænd ikke kan læse i???

Som kvinde forstår jeg heller ikke at nogen ønsker sådan en opdeling. At poste i et forum hvor man på forhånd har skåret store dele af medlemmerne fra giver for mig ingen mening. 

Som ung forstår jeg heller ikke et forum for unge. Vi skal sgu da lære noget af dem der har været i brancherne i flere år! Er det ikke det vi er her for? - at få feedback, diskutere, hjælpe hinanden etc. Jeg vil meget nødig være i et forum hvor der kun er unge som mig selv, der stadig er våde bag ørerne (med undtagelse af de få der etablerede sig i en ung alder).

Det er lidt ligesom kvindekvoter - en unødvendig opdeling af folk.

Fantastisk at se at der er kvinder som ej heller forstår pointen ved disse opdelinger.

Amino-karma 4.883
Tilmeldt 20. nov 08
Indlæg ialt: 1.022
Amino Plus
marjoe
Fra Marjoe ApS, Marjoe.dk
Skrevet 02-05-2012 kl. 21:22

Martin Thorborg:
Det overlever vi nok ikke?

Nej, det tror jeg ikke vi overlever Big Smile

Amino-karma 117.220
Fra Lyngby
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 11.549
Amino Plus SystemAdministrator
Martin Thorborg
Fra Agera, Amino ApS
Skrevet 02-05-2012 kl. 21:55

Michael R. Gertz:
Jeg var nu mest interesseret i hvorfor disse tråede blev vist. Jeg kan forstå det er et bevidst valg fra jeres side i håb om ekstra salg, hvilket også er fair nok. Jeg har dog ingen ide om at købe mig et plus abbonoment, da jeg ikke har en forretning jeg skal have frem i livet her på amino.dk så 125kr om måneden er lidt mere end jeg vil betale for det, så jeg lever bare videre med irritationen over disse tråede vises :D

Bevidst valg er så meget sagt. Vi har bare så meget at lave, at vi har lavet så meget andet.
Men du har ret så langt, at det er svært at finde motivationen til at lave noget, som giver lidt penge i kassen og som samtidig tager tid fra andre og mere vigtige ting.

De bedste hilsner

Martin

Gratis regnskabsprogram du kan finde ud af - Klik her
Dinero er startet af Amino og gør det let for alle at bogføre og fakturere

Amino-karma 3.478
Fra Odense
Tilmeldt 12. jan 12
Indlæg ialt: 759

Boisen  
Skrevet 03-05-2012 kl. 00:03

Hvis de ikke kan klare sig blandt mændene her på Amino, så kan jeg ikke se hvordan de skulle kunne klare sig som iværksætter...
- Det lyder hårdt, men tænk over det.

Jeg syntes kønsopdeling skulle stoppes.

Ligestilling er når det er til fordel for kvinderne. Og vi mænd tør ikke at banke i bordet, fordi vi er så bange for at blive stemplet som mandchauvanist.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed