Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 10 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

OneLife:
Jeg sys det godt at hjælpe.
Men må ærligt indrømme at det er smagløst og direkte forfærdelig at se, erhvervsdrivende med en års overskud på 1mio og derover.
Kommer her og for sig billig reklame for deres ih så gavmilde virksomhed.

Det ville være stort hvis en af jer nærrignæser stod frem og sagde, hør jeg donere dig de 3000.
For vil ikke mærke det på pengepungen.

Føj

Jeg tror at alle donerende virksomheder og enkeltmandsfirmaer har doneret de her SMÅ beløb, fordi vi har muligheden for det.

Personligt ville MIN virksomhed ikke være i stand til at byde mere end 500,- 

Problemet kan jo så også være, hvor stopper vi henne.

Det skal siges at de link i donations listen er MIT påfund, ikke de enkelte respektive firmaer.

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tom Frank Christensen:

OneLife:
Jeg sys det godt at hjælpe.
Men må ærligt indrømme at det er smagløst og direkte forfærdelig at se, erhvervsdrivende med en års overskud på 1mio og derover.
Kommer her og for sig billig reklame for deres ih så gavmilde virksomhed.

Det ville være stort hvis en af jer nærrignæser stod frem og sagde, hør jeg donere dig de 3000.
For vil ikke mærke det på pengepungen.

Føj




Jeg tror at alle donerende virksomheder og enkeltmandsfirmaer har doneret de her SMÅ beløb, fordi vi har muligheden for det.


Personligt ville MIN virksomhed ikke være i stand til at byde mere end 500,- 


Problemet kan jo så også være, hvor stopper vi henne.


Det skal siges at de link i donations listen er MIT påfund, ikke de enkelte respektive firmaer.



Hatten af for dig, at du starter et intiativ.
Men desværre bliver det misbrugt.

Havde jeg set tråden noget før.
Så havde jeg doneret pengene og uden at reklamere med det til folk.

Puha
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

OneLife:
Havde jeg set tråden noget før.
Så havde jeg doneret pengene og uden at reklamere med det til folk.

Puha

Det kan enhver jo påstå! Gratis reklame uden at have noget belæg for det. Puha...

Der er ingen af bidragsyderne, der på nogen måde har bedt om "reklame". Hvis du har læst tråden igennem, kommer der et forslag om at løfte i flok og være en del af et hjælpeprojekt over for en ligesindet/iværksætter. Hvorfor fanden får du så ondt i røven over det?

Michael

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

enig, uagtet at denne tråd handler om mig eller ej må jeg sgi se mig enig her, hvad er problemet? Arla smider poster en masse penge i F.eks. fodbold - i retur får de noget reklame på nogle trøjer - det er investering - som i alt andet, hjertet fungerer ikke alene, resten skal hænge sammen også - balance. Ud over det - de der har doneret her har ikke bedt om at få "reklamen" det er en kudos fra Tom, en kudos jeg forøvrigt syntes er velfortjent - det er en stor ting de gør - hvorfor skal det sættes under en skæppe?

Eller med andre ord, hvorfor har du så ondt i røven over det =)

Mvh

S.

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
LeChatNoir:

enig, uagtet at denne tråd handler om mig eller ej må jeg sgi se mig enig her, hvad er problemet? Arla smider poster en masse penge i F.eks. fodbold - i retur får de noget reklame på nogle trøjer - det er investering - som i alt andet, hjertet fungerer ikke alene, resten skal hænge sammen også - balance. Ud over det - de der har doneret her har ikke bedt om at få "reklamen" det er en kudos fra Tom, en kudos jeg forøvrigt syntes er velfortjent - det er en stor ting de gør - hvorfor skal det sættes under en skæppe?


Eller med andre ord, hvorfor har du så ondt i røven over det =0)


Mvh


S.




Ondt i røven?
Hvad hvis jeg er ham der har doneret anonymt.
Ville du ha samme holdning?
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Onelife@Det ville være stort hvis en af jer nærrignæser stod frem og sagde, hør jeg donere dig de 3000.
For vil ikke mærke det på pengepungen.
Føj............................

 

Det er jo næsten til at grine over hvor dum man kan være.

Snak om "nærrignæse" så er det vidst dig selv - som ikke vil betale for et plus abonnement for at annoncere.

http://www.amino.dk/forums/t/160922.aspx

 

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

OneLife:

Ondt i røven?
Hvad hvis jeg er ham der har doneret anonymt.
Ville du ha samme holdning?

Ingen kommentarer...
Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den var hård, men hvis det er, er du ikke anonym længere, vel? - men.. listen, det er ikke for at yppe kiv, overhovedet, jeg er bare undrende.. kan godt se dit umiddelbare ræssonement, men jeg føler helt reelt ikke at det er min plads at blande mig i det her videre, jeg har fået en absolut skulderklap fra de fleste i den her tråd, og jeg har ingen ønsker om at gå infight - hverken her i tråden, eller ødelægge den oplevelse det er for mig med kvadder - misforstå mig ikke, jeg kan godt forstå dig, men jeg er bare ikke enig, og ønsker ikke at gå videre ind i det, med forlov - kan vi lade den ligge? eller ihvertfald holde mig ude af den fascet af diskutionen?

Mange tak

Simon

Ps. Smileys and commas kill, sorry hvis jeg blev misforstået - min "ondt i røven kommentar" var ment som et "venligt poke" til den tidligere kommentar - jeg var ikke mere på krigsstien end i al venlighed.

S.

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes også vi skal stoppe denne lidt negative diskussion.

for det første vides ikke hvem anonyme givere er - af gode grunde.

for det andet vides det ikke om giverne tjener over 1 mio eller 1 mio i underskud. Man kan jo ikke her se hvor meget den enkelte tjener.

Anonyme givere er oftest en holdning til det at give man giver udtryk for, medens givere med navns nævnelse oftest er virksomheder der ønsker fradrag for donation (stor eller lille)

reklameværdi ? - tja, muligt nogen tænker sådan, men jeg har svært ved at se reklameværdien ved at give 200 - 500 kr. Hvis jeg derimod havde hostet op med 10.000 eller 100.000 havde det straks vagt opsigt :-)

Lad os i stedet glæde os alle over, giver eller ikke giver, at der er NOGET der er lykkedes. En der har fået en umulig drøm opfyldt. Så er det ikke væsentligt om man har givet bidrag eller ej.

 

 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

OneLife:

Ondt i røven?
Hvad hvis jeg er ham der har doneret anonymt.
Ville du ha samme holdning?

Du efterspørger en 100% uselvisk handling. Findes sådan en?  Er der mennesker der frivilligt gør ting.. mod deres vilje? Hmn.. 

Hvis du er den anonyme donator, så ved du jo stadig at det er dig, du ved også at du får det godt med dig selv over det - så vist har du hjulpet en anden på vej, men du gør det ikke uden at du tilfredsstiller dig selv på et eller andet niveau. 

Selvom man gør noget godt for andre mennesker, så får man også selv noget ud af det. Man får en god følelse i maven. Om man så har lyst til at lade andre vide noget om ens gerning, det må da virkelig være 100% op til een selv. 

Man bliver aldrig rig (hvis dét er hvad man jager), hvis man render og deler 100 krone-sedler ud til alle der spørger efter dem. Ud fra den betragning, så synes jeg er flot at folk vælger at spytte i kassen - uanset om een af dem skulle være milliardær. 

Faktisk, så vil jeg tro at folk som dig netop forhindrer folk der har masser af midler og en lyst til at dele lidt af dem - ganske enkelt fordi I begynder at tude og brøle hvis de "rige svin" kun nøjes med at dele lidt ud. Det er enten eller! 

Men jeg håber da, at du har fået lettet trykket lidt - der nede i hjemmeskoen. Nu har du fået skældt lidt ud på alle de nærrige fjolser som valgte at give et par hundrede væk uden forpligtelser. Sikke da i grunden også nogle idioter, hva? Hmm

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 10 ud af 18 (180 indlæg)