Køb et Amino Sponsorlink
Dette er oversigten over donationerne på indeværende tidspunkt til Simon.
Der er INDTIL VIDERE kommet 2.200,- læs nederst hvordan du gør dit for at få Simons drøm i mål
Fra først til sidst i listen er det:
500,- : TopRobot.dk 400,- : DB Web Aps - Ragnar Gwyn 200,- : Entrepreneur Jan 200,- : Mickel Pedersen 200,- : Ønsket anonymitet - ID: f0057c85c9c200,- : Carsten Jacobsen - StrongPeople.dk500,- : Modified Site Solutions
Der mangler STADIG 800,- kroner for at vi har nået vores mål.
Overførsel kan ske til dette kontonummer
Sparekassen Balling9312 0000229466
LÆS VENLIGST:Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.
Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer der har doneret - ud fra forslag fra aminoer :)
Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres dagligt eller når der sker noget .
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Hej alle I fantastiske iværksættere som trods vanskelige økonomiske forhold for de fleste, viser en offervilje udover det sædvanlige. Det giver mig lidt af min efterhånden flossede tiltro til menneskeheden tilbage.
Men ord skal følges af handling, så selvfølgelig donerer jeg også. jeg indsætter 400 kr., som bliver overført på mandag fra min konto.
Og tak til Tom Frank Christensen for sin indsats i denne tråd
Steffen Grønborg: Hej alle I fantastiske iværksættere som trods vanskelige økonomiske forhold for de fleste, viser en offervilje udover det sædvanlige. Det giver mig lidt af min efterhånden flossede tiltro til menneskeheden tilbage. Men ord skal følges af handling, så selvfølgelig donerer jeg også. jeg indsætter 400 kr., som bliver overført på mandag fra min konto. Og tak til Tom Frank Christensen for sin indsats i denne tråd
Super, mange tak for det, og tak for din mail - så mangles kun 400,- kroner - nogle frivillige?
Ai ai ai! Vent! Stop!! Det er rigeligt! =D stop for syv syttten! =D *G* - 2.200 er mere end nok, der er ikke brug for mere, tak, virkelig, men stop - jeg vil ikke slå veksler på jeres gavmildhed, og det der er kommet ind er mere end nok - kan få det til at fungere fint med det her - og hvis det ikke er, så må jeg klippe en hæl og hakke en tå, tro mig, det skal nok gå med det her :)
Simon
Ps. jeg har besluttet at lægge budget op når jeg har handlet, så folk kan se hvad de er gået til - det følger snarrest :)
TUSIND TUSIND TAK! :)
Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.
LeChatNoir: Ai ai ai! Vent! Stop!! Det er rigeligt! =D stop for syv syttten! =D *G* - 2.200 er mere end nok, der er ikke brug for mere, tak, virkelig, men stop - jeg vil ikke slå veksler på jeres gavmildhed, og det der er kommet ind er mere end nok - kan få det til at fungere fint med det her - og hvis det ikke er, så må jeg klippe en hæl og hakke en tå, tro mig, det skal nok gå med det her :) Simon Ps. jeg har besluttet at lægge budget op når jeg har handlet, så folk kan se hvad de er gået til - det følger snarrest :) TUSIND TUSIND TAK! :) Simon Hej Simon Hvis 2.600,- er nok, så kan du eventuelt tage kontakt til mig på donation@modified.dk ? De sidste 400kr der ikke er ankommet endnu, skulle komme den 8. maj på min konto
Der kommer 200 kroner mere på kontoen i morgen, den 7. Maj.
Jeg synes det er utroligt fedt at se aminoerne samle sig og støtte sådan op om en der tydeligvis brænder for at komme til at arbejde igen!
Jeg er af den overbevisning at det er langt bedre, både for samfund og den berørte person, at komme i arbejde igen, hvis det er muligt, derfor vil jeg rigtig gerne støtte dette projekt! Også rigtig stor respekt til Simon for at tage sig mod til at skrive herinde! Det har tydeligvis været svært for ham. Jeg håber at dette kan hjælpe ham med at få en bedre tilværelse! - Forsøget er ihvertfald nemt de 200,- værd!
Først min fulde sympati for jer der er gået ind i dette projekt. I har på 4 dage formået at skaffe de midler der skal til at hjælpe en enkelt person,som jeg vil ønske al mulig held med hans projekt.Jeg sidder lidt tilbage og fundere over, hvad det er, der gør det muligt. - Er det fordi det er enkelt at forstå, det er meget begrænset eller hvad. De, der har skudt penge i det, har givet bidrag fra kr. 200,- til kr. 500,-, vel vidende at de penge straks er afskrevet. Selvfølgelig til et prisværdigt projekt, men min pointe er at beløbet gives egentlig uden nogen form for modkrav eller kontrol.
Hvorfor nu dette indlæg i en debat, der næsten er slut på positiv vis - Enkelt - prøv at overfør nogle af de udsagn der er kommet i denne debat til en anden debat, nemlig ideen om en "Reetableringsfond", nok er der blevet stille om den men den er ikke forlagt.
Jeg vil genopfriske denne lige straks således at debatten omkring dette kan forsætte det rette stedet.
MvhBertil Vrou Thomsen
www.sag-partners.dk
* Din partner når du overvejer vejen som selvstændig og når vejen bliver for smal *
Hej Tom Frank Christensen og andre !
En fantatisk ide og godt formål.
Overfører senere på dagen, når jeg er kommet hjem fra DølleFjelde Musse marked.
Ib Abildgaard
Råd & Mal
Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?
Så kom der 200 kr. herfra.
Se også et andet projekt fra i dag http://avisen.dk/arbejdsloese-faar-gratis-mikrolaan_164906.aspx?redir=newsletter&utm_campaign=user_Normal_B&utm_medium=newsletter&utm_source=newsletter_Morning_B
God søndag,og held og lykke til trådsstarter
Ib AbildgaardRåd & Mal