Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 6 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg overført 200 kr.

Mvh Carsten

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Så har jeg overført 200 kr.

Mvh Carsten

Super, og mange tak for mailen :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt fra trådstarter :)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar-Gwyn:
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt fra trådstarter :)

Det er sandt.

En fra min familie har skizofreni, og jeg tror godt det kan være meget overvældende når selve ønsket om at låne penge, udvikler sig til at en masse mennesker står sammen om at hjælpe én. 

Vi er forøvrigt på 2.200,- på nuværende tidspunkt Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Den fulde forståelse herfra..
Ellers er han vel velkommen til at kontakte en af os "donere" personligt, hvis ikke han ønsker at blande sig i tråden her.

Kan udemærket forstå at det er svært, og hvordan man lige skal gribe det an..! :)
Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Amino og jer der har svaret på denne tråd!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, det er simpelthen mere end jeg kan forholde mig til, hvilket også er hvorfor jeg ikke har svaret her før nu – Jeg kan simpelthen ikke forholde mig til det. Taknemmeligheden er der selvsagt, den er overvældende, men.. jeg kan ikke forholde mig til det. De sidste 24 timer har jeg fulgt med i min E-mail indbakke, siden jeg læste det trejde indlæg med opfordringen til den her indsamling, og jeg måtte slukke computeren – kunne ikke læse videre, det var simpelthen for overvældende. Rent faktisk ved jeg ikke hvad 90% af jer har skrevet endnu – læste kun opfordringen til indsamlingen og så at der 47! andre der havde skrevet og det sidste indlæg var at en fyr havde overført 200,- - Jeg sidder stadig og tager mig mod til at se det i øjnene – Altså tag ikke fejl, jeg er dybt taknemmelig, hvis dette er hvad jeg tror det er, men jeg har simpelthen aldrig oplevet noget lignende, og jeg er rystet, godt rystet, men stadig rystet og skal forholde mig til det – men 1000 1000 1000 tak til jer, det er simpelthen det største... den største tilkendegivelse fra mine medmennesker jeg nogensinde har oplevet, og jeg kan ikke beskrive hvor overvældende det er.

1000 1000 tak

Simon


Efterskrift, Har endeligt fået læst jeres indlæg, de fleste af dem, kan stadig ikke overskue det helt :) Men.. Tak.


Føler mig som Jean Valjean et og andet sted :)

Simon

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

reg. 3361

Konto: 4845885915

Ville sige mere, men.. I'd ruin it *G* =) Tak igen :)

S.

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LeChatNoir

Jeg har stået for indsamlingen indtil videre, og vi har så vidt vides - en 2.200,- indsamlet indtil videre :)

Jeg skal nok kontakte dig når vi er på 3k :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kom nu Aminoer!

Skal vi ikke give Simon en ekstra god weekend, og nå op på de 3K? Det kræver at 8 Aminoer smider 100 kr. hver, eller 4 Aminoer smider 200 kr. hver.

Ha' en fantastisk weekend!

Mvh Carsten


Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at jeg ikke har lagt en oversigt ud endnu - har været ude og lege serveringspersonale i dag ved en konfirmation i familien. Jeg gør det i morgen formiddag.

Side 6 ud af 18 (180 indlæg)