Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 5 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lavet en regnefejl, da en af e-mail blev sendt to gange, så der er altså kun kommet løfter om 1.800,-

Så der mangler på indeværende tidspunkt stadig 1.200 til trådstarter

Overførsel kan ske til dette kontonummer

Sparekassen Balling
9312 0000229466

LÆS VENLIGST:
Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.

Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer der har doneret - ud fra forslag fra aminoer :)

Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres daglig.


Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er jo en helt fantastisk ånd der er i denne tråd. Jeg vil også gerne give et lille bidrag, men har ikke penge på min DK konto før om et par dage. Så hvis ikke det er for sent til den tid, donerer jeg gerne lidt. Det koster helt urimelige gebyrer når jeg overfører fra min US konto til en DK konto. Der er gebyrer i begge ender :-(

Mvh Carsten


Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:

Det er jo en helt fantastisk ånd der er i denne tråd. Jeg vil også gerne give et lille bidrag, men har ikke penge på min DK konto før om et par dage. Så hvis ikke det er for sent til den tid, donerer jeg gerne lidt. Det koster helt urimelige gebyrer når jeg overfører fra min US konto til en DK konto. Der er gebyrer i begge ender :-(

Mvh Carsten

Super :)

På indeværende tidspunkt står kontoen på nul (Pengene er ikke ankommet endnu), men der er afgivet løfter over e-mail om 200, 500, 500, 200, 400 = 1.800,- på nuværende tidspunkt :)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Hvis i mener jeg kan være repræsentant for at styre det her donationer kan overførsel ske til dette kontonummer

 

Ja selvfølgelig... Jeg strøg vist bare for hurtigt igennem tråden igår aftes :-)

 

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kanon godt initiativ Amino folk! Kunne være utrolig fedt hvis de 3.000kr blev nået og Simon kunne blive hjulpet igang med det projekt som det lyder til han brænder utrolig meget for..

Et lille tip ville nok være at ændre overskriften på tråden. Pt hedder den "Kære Amino" og fanger måske ikke så manges opmærksomhed, men man kan næsten ikke andet end at blive grebet af den positive og hjælpsomme stemning når man først er på tråden og har læst den. Så det kunne måske være en idé at skifte tråd navnet til "Hjælp en amino iværksætter igang" eller i lignende. Tror det kunne give et ekstra skub i donationen :)

God dag til alle derude!

Mvh.

Morten Sørensen

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom og Intreprenør Jan

Dette er det mest noble initiativ, jeg har set herinde i de 6 år, jeg har været aktiv. Der er en donation på kr. 300,- fra mig i det øjeblik Simon bekræfter, at han er interesseret i denne form for hjælp.

Michael

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi oppe på at der er lovet 2.000,- i donationer fra Amino'er til støtten til Simon om at komme igang med at være iværksætter.

Så der mangler på indeværende tidspunkt stadig 1.000

Overførsel kan ske til dette kontonummer

Sparekassen Balling
9312 0000229466

LÆS VENLIGST:
Angiv hvem du er i overførsel besked -
Send en e-mail til donation@modified.dk med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort
Hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.

Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer der har doneret - ud fra forslag fra alle aminoer :)

Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres daglig, men først når pengene er landet på kontoen.



Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler stadig 1.000,- - se ovenfor :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Mangler stadig 1.000,- - se ovenfor :)

Er der nogen der har hørt fra trådstarter?

Eller skal vi sætte en frist på hans henvendelse?

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 18 (180 indlæg)