Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 3 ud af 18 (180 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer - ud fra forslag fra aminoer :)

Jeg overfører snarest når nedenstående er besvaret, hvis vi altså kan blive enige :)

Men er det ikke rimeligt at det er os der indbetaler der i fællesskab afgør hvem pengene skal gå til? Andre Aminoer skal da være velkomne til at komme med forslag, men synes ikke det er rimeligt de har en "stemme" uden en "aktie".

Køb ren argan olie her

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Tom Frank Christensen:
Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer - ud fra forslag fra aminoer :)

Jeg overfører snarest når nedenstående er besvaret, hvis vi altså kan blive enige :)

Men er det ikke rimeligt at det er os der indbetaler der i fællesskab afgør hvem pengene skal gå til? Andre Aminoer skal da være velkomne til at komme med forslag, men synes ikke det er rimeligt de har en "stemme" uden en "aktie".

Jo det er jeg sådan set enig i - dog syntes jeg at alle skal have lov med at komme med forslag til hvad der kan støttes, mens det er alle donorer, der vælger hvilket formål

Enig?

Primært formål er dog trådstarter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Men er det ikke rimeligt at det er os der indbetaler der i fællesskab afgør hvem pengene skal gå til? Andre Aminoer skal da være velkomne til at komme med forslag, men synes ikke det er rimeligt de har en "stemme" uden en "aktie".

Jeg er enig. Hvis vi så også aftaler at pengene selvfølgelig ikke kan gå til en der har smidt penge i, og at pengene ikke kan refunderes hvis ikke man er enig i flertallets beslutning :)

Se nu begynder reglerne at dukke frem ;)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar-Gwyn:

Entrepreneur - Jan:
Men er det ikke rimeligt at det er os der indbetaler der i fællesskab afgør hvem pengene skal gå til? Andre Aminoer skal da være velkomne til at komme med forslag, men synes ikke det er rimeligt de har en "stemme" uden en "aktie".

Jeg er enig. Hvis vi så også aftaler at pengene selvfølgelig ikke kan gå til en der har smidt penge i, og at pengene ikke kan refunderes hvis ikke man er enig i flertallets beslutning :)

Se nu begynder reglerne at dukke frem ;)

Lyder meget fornuftigt ;)

Primært formål er DOG STADIG trådstarter ikke?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar-Gwyn:

Entrepreneur - Jan:
Men er det ikke rimeligt at det er os der indbetaler der i fællesskab afgør hvem pengene skal gå til? Andre Aminoer skal da være velkomne til at komme med forslag, men synes ikke det er rimeligt de har en "stemme" uden en "aktie".

Jeg er enig. Hvis vi så også aftaler at pengene selvfølgelig ikke kan gå til en der har smidt penge i, og at pengene ikke kan refunderes hvis ikke man er enig i flertallets beslutning :)

Se nu begynder reglerne at dukke frem ;)

Tiltræder dette og Franks forslag.

Behøver ikke være mere kompliceret end som så Smile

Køb ren argan olie her

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt med på den positive ånd i aftens tråd :-)

Vi behøver ikke at gøre det mere bøvlet end højst nødvendigt. Hvis Simon er frisk ligger han sit konto nr ud her på tråden. Så putter vi hver især det i hatten som vi evner, lyster osv.

@Simon
Jeg skal ikke have noget tilbage. Men kommer du godt fra start, vil jeg ønske at du engang hjælper en anden igang når du evner det :-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Ragnar-Gwyn:

Entrepreneur - Jan:
Men er det ikke rimeligt at det er os der indbetaler der i fællesskab afgør hvem pengene skal gå til? Andre Aminoer skal da være velkomne til at komme med forslag, men synes ikke det er rimeligt de har en "stemme" uden en "aktie".

Jeg er enig. Hvis vi så også aftaler at pengene selvfølgelig ikke kan gå til en der har smidt penge i, og at pengene ikke kan refunderes hvis ikke man er enig i flertallets beslutning :)

Se nu begynder reglerne at dukke frem ;)

Lyder meget fornuftigt ;)

Primært formål er DOG STADIG trådstarter ikke?

Jo og hvis vi skal tage den "hele vejen" så kan du måske indkøbe tingene, så vi er sikre på at penge bliver brugt til udstyr. Er ikke et krav fra min side, blot et forslag til "sikring".

OG hvis andre er på, så deltager jeg gerne i en puljeopbygning hvor vi fra tid til anden donerer "småbeløb" til forbuftige formål. Så Frank, registerer du foreningen så vi kan blive medlemmer og få støtte og være med til at gøre en lille forskel i samfundet? Smile

BLot en tanke hvis der er nogen der synes det er en god idé.

Køb ren argan olie her

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Værum:

Jeg er helt med på den positive ånd i aftens tråd :-)

Vi behøver ikke at gøre det mere bøvlet end højst nødvendigt. Hvis Simon er frisk ligger han sit konto nr ud her på tråden. Så putter vi hver især det i hatten som vi evner, lyster osv.

@Simon
Jeg skal ikke have noget tilbage. Men kommer du godt fra start, vil jeg ønske at du engang hjælper en anden igang når du evner det :-)

Tom Frank Christensen:

Hvis i mener jeg kan være repræsentant for at styre det her donationer kan overførsel ske til dette kontonummer

Sparekassen Balling
9312 0000229466

LÆS VENLIGST:
Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.

Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer - ud fra forslag fra aminoer :)

Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres daglig.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Tom Frank Christensen:

Ragnar-Gwyn:

Entrepreneur - Jan:
Men er det ikke rimeligt at det er os der indbetaler der i fællesskab afgør hvem pengene skal gå til? Andre Aminoer skal da være velkomne til at komme med forslag, men synes ikke det er rimeligt de har en "stemme" uden en "aktie".

Jeg er enig. Hvis vi så også aftaler at pengene selvfølgelig ikke kan gå til en der har smidt penge i, og at pengene ikke kan refunderes hvis ikke man er enig i flertallets beslutning :)

Se nu begynder reglerne at dukke frem ;)

Lyder meget fornuftigt ;)

Primært formål er DOG STADIG trådstarter ikke?

Jo og hvis vi skal tage den "hele vejen" så kan du måske indkøbe tingene, så vi er sikre på at penge bliver brugt til udstyr. Er ikke et krav fra min side, blot et forslag til "sikring".

OG hvis andre er på, så deltager jeg gerne i en puljeopbygning hvor vi fra tid til anden donerer "småbeløb" til forbuftige formål. Så Frank, registerer du foreningen så vi kan blive medlemmer og få støtte og være med til at gøre en lille forskel i samfundet? Smile

BLot en tanke hvis der er nogen der synes det er en god idé.

Har ikke skyggen af ide om hvordan man laver en forening :D

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.

Har nu indbetalt, og står som Entrepreneur Jan, og på listen også anføres som sådan tak.

 

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 18 (180 indlæg)