Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har den hurtigste load-tid på Amino

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selve forsiden burde egentligt kører rigtigt rigtigt godt, hvis da vi testede i et 1-mands miljø så var resultaterne meget konsekventet.

Det der højst sandsynligt sker, med de periodevise langsomme forside-visninger, er at belastning fra visning af andre sider, der påvirker.

De sidste vi gjorde idag, var at lave et hurtigt fiks på Amino TV's forside, som tidligere tog ca. 10 sek. så den tager ca. 2 sek. men imorgen kigger vi videre for at finde flere bottlenecks.

Før vi lagde den nye version op, var arbejdsbelastning fordelt ligeligt på webserver og database server. Men efter den nye opdatering var halvdelen af database belastningen forsvundet pga. optimeringer. Så også på den totale belastning går det i den rigtige retning.

Hvis man kigger på den tilbageværende totale belastning, så går cirka. 1/3 af den på at vise tråde, så det kunne være et oplagt sted at sætte ind.
Jeg har en ide om at hvis vi cachede alle tråde med rettelser indenfor den seneste uge, så ville belastningen være markant mindre.

Vi arbejder videre imorgen, så lad os se om vi ikke kan gøre Amino endnu hurtigere og samtidigt få luget ud i nogle af de fejl vi nok har skabt med vores optimering.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby, du og Jacob er sgu nogle helte.
Jeg er stadigvæk ekstatisk over den effekt jeres arbejde har givet jeg glæder mig meget til de andre ting i kan finde!
Af hjertet tak!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må sgu indrømme jeg er imponeret.. 

Jeg var efterhånden ved at blive rasende over hvor ringe langsom det gik, og hvor langsomme koderne var til at lave det... Men må sgu indrømme at omend det tog noget tid, så blev det godt :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)