Køb et Amino Sponsorlink
til Lundsbye og Rohde for en massiv forbedring af vores performance.Ny personlig load-rekord på 0,842 sek. Det er 9 sek. bedre end i går :-)Nicolai
Ja det ser sgu lovende ud!
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Svinger lidt - men nu under 0,5 sek. http://screencast.com/t/yF27CHfLc
Ny rekord
HA HA - hvor vi hygger os her på kontoret. I mens tager udviklingsgutterne en velfortjent øl i køkkenet :-)
Det vil sige, at det er slut med at gå ud og lave kaffe, mens Amino loader?? Hmm, det må jeg se, om jeg kan leve med.
Det loader på ca. 1½ sek herovre i Hovedlandet.
Markant forbedring. Flot!
Dbh. John
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
0,530 sekunder i ASP.NET pipeline.
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Hold da op Morten - det var en super duper tid.
Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.
Håber I kan slå nogle rekorder - vi gør her i udvikling hvad vi kan i hvert fald!!!!
Vi arbejder live med basen nu, derfor hoppe vi lidt op og ned. Men i kan få en god fornemmelse af hvad der venter os :-)