Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få varmen !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino venner,

Vi har netop fået vores nyeste varmelamper på lager.

De vil uden tvivl holde dig selv og dine gæster godt varme her i de kølige danske sommer-aftener. 

Udover indkøbsprisen på terassevarmeren er det en god idé at lægge lidt penge til side til et par ekstra øl eller flasker rødvin - Her er nemlig stor risiko for, at sidde lidt længere ude om aftenen og hygge sig end normalt Big Smile

De er produceret med infrarøde varmeelementer og er ekstremt effektive.  De varmer op øjeblikkeligt man tænder for dem.

Du tænker nok "El-varmere er dyre at holde kørende" - rent faktisk ligger der en besparelse på op til 75% i forhold til gas-terassevarmere !

Se modellerne ved at klikke herunder:

Infrarøde terassevarmere

De er produceret i England af Tansun og er beregnet til professionelt brug - Virkelig lækker og robust kvalitet og bygget til at holde i MANGE år.

Skal du bruge flere så send mig en mail og få et godt tilbud.

Ha' en dejlig dag.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 27. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror det er et forkert tidspunkt at reklamerer på, det jo stegene hedt udenfor, og jeg sover da personlig med åbne vinduer om natten...

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er et forkert tidspunkt at reklamerer på, det jo stegene hedt udenfor, og jeg sover da personlig med åbne vinduer om natten...

Hej Lån,

Tak for din kommentar Smile

Ja du har ret - det er fantastisk vejr udenfor. Det er bare så lækkert at sommeren er på vej !  Jeg sover personligt også med vinduet på klem - hele året rundt Smile

Det er også de færreste der bruger terassevarmerne her om dagen når solen bager. Det er typisk om aftenen når det bliver lidt køligt. Vi har jo desværre ikke så høje temperaturer her på vores breddegrader om aftenen.

Jeg nyder ihvertfald at kunne sidde til midnat om aftenen i med grillen i baggrunden og dejlig strålevarme fra varmelampen selvom lufttemperaturen kommer under 10 grader Big Smile

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)