Jeg synes det er fedt at du har indset hvad du er god til, samt hvad du ønsker at lave!
En efteruddannelse indenfor ledelse vil være brugbar, men jeg kan ikke se pointen i det pt. Det er stadig de ting du mindst ønsker at lave, samt er værst til. Dertil er din tid en for kostbar knapressource, så det er suverænt at du gør hvad du er bedst til og ansætter andre til det andet.
Vi gør det samme selv, da jeg ikke ønsker at arbejde med regnskab og bogføring f.eks.
Hvis du er etableret og har ressourcerne, så er der ingen grund til at du selv udfylder rollen som "jack of all trades" - det er i min optik kun nødvendigt som helt nystartet med knapressourcer finansielt.
Opdater os meget gerne med hvordan det går, så vi forhåbentlig kan følge med i væksthistoriens succes :)
Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk
Så skete det.... En ny direktør er ansat. Starter allerede til August. Kan simpelthen ikke vente med at få tid til alle de andre projekter jeg nu får tid til :-)
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Syntes lige jeg vil afslutte denne tråd med en lille opfølgning. Jens er startet. Og allerede fra første måned er effektiviteten steget. Kunderne er glade, og alle medarbejderne holder allerede rigtig meget af Jens. Kunderne foretrækker at snakke med ham, og rigtig mange har kommenteret hvor dejligt det er at der er kommet mere styr på sagerne. Det er simpelhen bare det bedste jeg har gjort for min virksomhed. Men har altså også bare været sindsyg heldig og få den rigtige mand.
Så hva nu..... Tja, Jeg arbejder ikke mindre kommenterer min kone. Men nu arbejder jeg med de ting som jeg syntes er sjovere. Har et par nye projekter i søen, og desuden står vækst og forretnings udvikling højt på dagsordenen. Så til alle konkurrenter.... Pas på, for nu kommer vi :-)
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS