Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Exel ark til regnskab ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VDL media

Et excel ark er selvfølgelig det billigste, men hvis en formel nu går i %¤&!... så er du %¤=@... :)

Vælg hellere en løsning som også kan lave fakturaer, for så slipper du som sagt for manult at lave dine fakturaer.. Det er også langt hurtigere at bogføre regninger osv i et rigtigt bogføringsprogram/regnskabsprogram/økonomisystem

Der skulle jo med tiden også gerne blive mere at holde styr på i dit regnskab, og så er det bare lettere at nogle ting mere eller mindre er automatiserede

Clark

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

VDL Media :

Havde faktisk valgt det regnskabsprogram, men jeg kan ikke lige se at det rent faktisk er et firma og så ved jeg sku ikke lige om jeg tør satse på sådan en løsning.

Når jeg søger på Remydk eller REMYYMER Solutions  eller REMYYMER Solutions  kommer der kun et par opløste firmaer frem.

hmm vælger nok en online løsning alligevel så

Jep virksomheden Remydk lukkede jeg 2011 da, jeg fik et fedt fuldtids arbejde Smile Jeg må i mit nuværende arbejde ikke have virksomhed ved siden af mit job, så det køre videre under REMYYMER Solutions som er mig som privat person. Har solgt software siden 2004 og det bliver jeg ved medBig Smile

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:
Husk at skat ikke godkender Excel)


Hvad mener du?
Det er mit indtryk, at SKAT er bedøvende ligeglad med, hvordan du regner tingen ud, når bare du regner rigtigt.

Jeg laver min kones regnskab IExcel - alene fordi det er lettere end at gøre det med blyant og papir, hvilket i øvrigt ellers ville være en glimrende løsning i hendes tilfælde.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Thomas Holst Frederiksen:
Husk at skat ikke godkender Excel)


Hvad mener du?
Det er mit indtryk, at SKAT er bedøvende ligeglad med, hvordan du regner tingen ud, når bare du regner rigtigt.

Jeg laver min kones regnskab IExcel - alene fordi det er lettere end at gøre det med blyant og papir, hvilket i øvrigt ellers ville være en glimrende løsning i hendes tilfælde.

Venlig hilsen

Hans

Hans Stokholm Kjer:

Thomas Holst Frederiksen:
Husk at skat ikke godkender Excel)


Hvad mener du?
Det er mit indtryk, at SKAT er bedøvende ligeglad med, hvordan du regner tingen ud, når bare du regner rigtigt.

Jeg laver min kones regnskab IExcel - alene fordi det er lettere end at gøre det med blyant og papir, hvilket i øvrigt ellers ville være en glimrende løsning i hendes tilfælde.

Venlig hilsen

Hans

Så skal man jo også skrive momsbog, hvis man ikke har revisoren til det

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Provins:
Så skal man jo også skrive momsbog,

Selvfølgelig skal man regne sin indgående og udgående moms sammen. Ellers kan man jo ikke lave momsangivelse.

Hvis man har en type firma, som har fem udgiftsbilag og 10 indtægtsbilag på en momsperiode, kan det også sagtens være overskueligt.

Min kones virksomehed er i øvrigt en fysioterapiklinik, som ikke afregner moms, men lønsumsafgift - det er noget simplere.

- jeg forstår stadig ikke, hvad det betyder, at SKAT ikke godkender Excel.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er rigtig

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
- jeg forstår stadig ikke, hvad det betyder, at SKAT ikke godkender Excel.

SKAT godkender ikke Excel til bogføring hvis virksomheden har med kontanter at gøre.. Det må ikke kunne lade sig gøre at rette i allerede bogførte bilag, da der dermed kan "fifles" med tallene.. (kreativ bogføring) :)

Hvis din virksomhed ikke har med kontanter at gøre er det ok at bruge Excel da bankens kontoudtog vil virke som bilag for alle indgående og udgående transaktioner

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Clark Knøsen:
SKAT godkender ikke Excel til bogføring hvis virksomheden har med kontanter at gøre..

Aha - det giver mening.
Tak for det.

Venlig hilsen

Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Thomas Holst Frederiksen:
Husk at skat ikke godkender Excel)


Hvad mener du?
Det er mit indtryk, at SKAT er bedøvende ligeglad med, hvordan du regner tingen ud, når bare du regner rigtigt.

Jeg laver min kones regnskab IExcel - alene fordi det er lettere end at gøre det med blyant og papir, hvilket i øvrigt ellers ville være en glimrende løsning i hendes tilfælde.

Venlig hilsen

Hans

Hej Hans, ja det skulle jeg måske have uddybet, men kan se Clark allerede har givet en fin forklaring :)

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)