Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Exel ark til regnskab ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en mindre side som ikke har den store aktivitet rent regnskabsmæssigt, og derfor tænkte jeg om det var muligt at få sådan et exel ark der udregner moms +- og giver et samlet overblik +- evt også pr kvartal.

Jeg har ikke noget kendskab til regneark/exel ark så håber en/nogen kan og vil hjælpe hvis det er muligt.

Min tanke er at det er noget billigere end at betale xx antal kr pr måned når siden har så få faktura/regninger som den har.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en der skriver herind fra Fredericia der har nogle billige programmer baseret på regneark

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kik her: http://www.amino.dk/regnskab/Finans/Skabeloner.aspx

Her er der samlet alverdens skabeloner som du kan bruge som du vil, måske det kan opfylde dine behov? (Husk at skat ikke godkender Excel)

Når virksomheden engang vokser og du finder ud af, at dine behov og ambitioner er til mere end bare et Excel ark, kan du altid kikke forbi www.dynaccount.com :)

God vind

Dbh Thomas

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas din side ser fin ud, desværre er prisen for høj.

Har prøvet noget tilsvarede hos Billy Billing men synes bare at det er lidt dyrt at lægge så mange % af ens omsætning i et regneprogram når man måske har 50/70000 i omsætning og 5-10 faktura og 10-30 regninger der skal tastes ind.  Forstår ikke nogen af alle jer regnskabsfirmaere laver noget hvor man betaler ud fra ens omsætning ller har en billig pakke for meget små firma. Det ville give en del kunder tror jeg ;)

Men ang linket, Mange tak vil jeg tjekke ud og se om jeg ikke kan bruge noget der.

/Dan

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.regnskabprogram.dk/

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I stedet for et regneark, vil jeg anbefale et faktureringsprogram. I længden vil det spare dig en masse tid.

vP Faktura (som jeg laver) fås i flere udgaver, fra gratis til ikkeretmeget. Start evt. med den gratis udgave, så kan du altid skifte til en større udgave, i takt med at dit behov stiger.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

VDL Media :

Jeg har en mindre side som ikke har den store aktivitet rent regnskabsmæssigt, og derfor tænkte jeg om det var muligt at få sådan et exel ark der udregner moms +- og giver et samlet overblik +- evt også pr kvartal.

Det findes ikke. Intet system kan beregne momsen korrekt for dig.

Det er eksempelvis ofte, at der på en betaling er momsfrie ydelser, såsom porto, betalingsgebyr, rykkergebyr, forsikringer, transport, aviser, mv.

Dernæst kommer de ydelser, hvor der er fuld moms på, men hvor du kun kan fradrage en del af momsen, såsom repræsentation, hotel, aktiver der anvendes delvist privat/erhverv (eks. telefon og computer), mv.

Jeg har dog udviklet et regneark, som på en nem måde kan håndtere både debet og kredit (uden at man behøver at kende til debet og kredit), og som kan anvendes ved din momsafregning.

Jeg stiller det til rådighed gratis for mine kunder, og har en del små kunder, som med regnearket selv angiver moms årets løb, men får mig til at udarbejde deres årsopgørelse. En sådan løsning kan oftest gøres for omkring 1.500 kr. årligt, og så er man sikker på, at have fået beregnet den korrekte moms, og husket at få de fradrag, som man har ret til (i visse tilfælde overstiger dette beløb regningen fra revisoren).

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)