Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ender man ud med en Inspirende og tillokkende hjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville bare høre om der var nogle som havde nogle fede idéer til min hjemmeside, som skal friskes lidt op...

Er der nogle som har nogle fif eller nogle No Goes ?

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne starte med at smide et link til din hjemmeside, så vi havde lidt at gå efter.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Randers
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja okay. Jeg er ny herinde og jeg troede at folk fandt det via min navn ;-)


www.nannabananas.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  there are some great tips in here

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Rigtig fedt det du laver!

Jeg vil sige at jeg synes din hjemmeside passer utrolig godt til det du laver, og jeg synes hjemmesiden ser utrolig indbydende ud. Jeg har personligt ikke så meget at sætte en finger på, men jeg kunne godt tænke mig at der eksempelvis i bunden af siden stod et cvr-nummer.

Jeg synes det er en sjov, og hyggelig hjemmeside som rammer målgruppen. Én ting mere, er at jeg godt kunne tænke mig et billedegalleri. Der er selvfølgelig en marquee i toppen, men det er ikke så brugervenligt at man skal scrolle hen på den måde. Med det sagt så synes jeg nu din hjemmeside er underholdende nok.

Et godt råd er måske at lære noget SEO, så du kan komme højere op i søgemaskinerne for forskellige søgetermer - jeg kan ikke lige komme i tanke om hvad det kunne være folk søgte på når de vil hyre en fest-maskot, men i al fald kunne det øge din kundekreds.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Randers
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Mange tusinde tak for dit svar. Jeg synes det er fedt at få nogle andre øjne på det og ikke mindst når de er fra en som har faglig kendskab til området. Du kommer med rigtig mange "points"(jeg er også skadet af det engelske sprog, efter flere år i udlandet), som jeg sagtens kan følge og som jeg vil se nærmere på, næste gang jeg skal mødes med min Web-mand ;-)

Hvis du har lyst kan jeg sende dig et praj, når jeg har fået den rettet lidt til.?

Endnu engang, tusinde tak for din tid og din ærlige og professionelle mening.

Mvh

Nanna Bananas

Fra Randers
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for dine rosende ord og din ærlige mening.

Ja, du kan have ret i at der godt kunne være oplyst cvr nr., så den hapser jeg lige ;-)

Der er et større billede galleri på trapperne, men godt at høre at det er ønsket ;-)

Og det med SEO, er faktisk også på trapperne ;-)

Endnu engang tak for dine input, altid godt at høre hvad andre udefrakommende synes.


Mvh


Nanna Bananas

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart lave en større prisdifferentiering. 59, 65 og 75 ligger alt for tæt op ad hinanden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)