Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj til forældreløse børn( velgørenhedsorganisation opstart)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har læst mange god indlæg herinde om alt muligt så jeg har håb om at I vil hjælpe mig igang.

Jeg vil sammen med en veninde starte en velgørenheds organisation som samler tøj til forældreløse i verden, til at starte med har vi valgt Irak.

Vi har indtil videre fået meget tøj fra familie og bekendte og vi skal have penge til at betale for transporten fra DK til Irak.


Er der nogen der kan fortælle
Og hvordan jeg kan oprette en organisation? Hvem skal jeg kontakte? Et borgerservice måske?

Vi vil kun samle penge til transport og ikke til at sende, da vi kun vil sende tøj.

Håber virelig at nogen af jer søde mennesker kan vise vej :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan finde info om at oprette en forening her

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Suror:
Er der nogen der kan fortælle
Og hvordan jeg kan oprette en organisation? Hvem skal jeg kontakte? Et borgerservice måske?

F.s.a. fragten, så kontakt et af rederierne der sejler med containere til Irak, f.eks. Mærsk (Seagol). Men husk at tjekke samtidig om der er nogle restriktioner på at sende tøj dertil, og kontakt derfor embedsfolk på Irakiske Ambassade der kan oplyse om du overhovedet må sende det afsted til Irak, og hvis ja, om der er nogle tariffer eller andre ting der skal betales.

For en ting er at fylde en container med tøj, men hvem tømmer den og kører det hen til det sted det skal distribueres fra og hvem har det på lager osv osv osv

God vind med projektet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg har fundet en som sender kontainer til Irak, og vi har også fundet folk som modtager tøjet og kører det til et børnehjemme.

Problemmer er de ting der skal gøres her hjemme.
Jeg ved man ikke bare kan går rundt og samle penge ind derfor vil jeg gerne vide hvad der skal gøres så det hele bliver "lovligt".

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg. Tak for linket.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)