Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Bedste Webshop løsning?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 2.518
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. apr 12
Indlæg ialt: 598

Jeg står og skal bruge en webshop, men jeg ved simpelthen ikke hvilken løsning der er bedst? Håber i kan hjælpe mig, hvad skal jeg vælge? DanDomain, Danhost, Scannet, eller skal jeg ud og finde en der kan lave en Prestashop webshop løsning? Eller skal jeg finde en helt anden løsning? Håber i kan hjælpe mig med at finde den bedste løsning! 

//Stokholm Jewelry :)

Amino-karma 193
Tilmeldt 27. apr 12
Indlæg ialt: 54

MathiasM
Fra giinto.com
Skrevet 30-04-2012 kl. 17:45

Hej,

Prøv at bruge freewebstore.org det er meget nem og overskuelig.

Tak

Skriv til os på: Mxm@live.dk

Amino-karma 2.518
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. apr 12

#MathiasM: Syntes at det virker lidt Uproff.

- Men tak for svar :)

//Stokholm Jewelry

Amino-karma 7.192
Fra Flensburg
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 1.685
flag
Amino Plus

Helt klart Magento! Du fx kigge på min selvbruner shop.

Jeg kan også lave din shop hvis det bliver aktuelt.

Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!

Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)

Vh

Kristoffer Hjerrild

Amino-karma 2.518
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. apr 12

#Kristoffer: Magento kunne sagtens være en mulighed, dog er problemet at jeg ikke kan finde ud af at lave Magento shops. Er det noget du er skarp i? :) 

//Stokholm Jewelry

Amino-karma 202
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. feb 07
Indlæg ialt: 56

Niels
Skrevet 30-04-2012 kl. 19:59

Det kommer nok lidt an på størrelsen af din webshop og hvor stort et varesortiment du forventer at ende op med. Til en større webshop vil jeg anbefale Magento. Er det en mindre webshop kunne WordPress med Woo Commerce være en mulighed.

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på webdesign - TYPO3 CMS løsninger - Magento Webshop - WordPress

Amino-karma 28.922
Tilmeldt 10. nov 09
Indlæg ialt: 0

slettet_bruger
Skrevet 30-04-2012 kl. 20:02

Drupal commerce kunne også være en løsning. Det kommer helt an på hvilke forudsætninger du selv har, og hvad du kræver af fleksibilitet fra shoppen.

Amino-karma 12.806
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. apr 09
Indlæg ialt: 2.770
Amino Plus

Vi bruger Magento til alle vores kunder. Vi valgte denne platform efter at have kigget på en del forskellige simpelthen fordi den er så kraftfuld og der er så mange muligheder.

Den kan dog være lidt sværere at lave designs til end nogle af de andre shop systemer. 

Heldigvis kan vi dog hjælpe billigt med dette. 14.995,- for et unikt implementeret design, samt professionel hosting med telefon support og betalingsgateway hele første år.

Læs mere på: http://getashop.dk

Amino-karma 1.831
Tilmeldt 28. sep 10
Indlæg ialt: 437

Jacob Hansen
Skrevet 01-05-2012 kl. 13:45

Ønsker du en Open Source løsning så syntes jeg også at OpenCart er en ret god løsning :)

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, CloudLinux, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret! 

Amino-karma 3.775
Fra Næstved
Tilmeldt 11. feb 08
Indlæg ialt: 1.104
Amino Plus
AP
Fra http://seo-optimeringe...
Skrevet 01-05-2012 kl. 14:05

jeg synes helt klart det er wordpress som er nemmeste i denne her løsning, udefra min mening og holdning

Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: