Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernestøv

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Jeg kan fortælle dig, at de mange 1 stjerner kommer fra mange forskellige brugere, så du har åbenbart skrevet nogle ringe indlæg.
Så tænk lidt over hvad du har skrevet og brug det til at blive bedre til at kommunikere.

De bedste hilsner

Martin

Ja jeg kan også bare luk amino ned og skride som nogle gør eller starte en krig med at uddele 1 stjerne til andre i samme indlæg som man har set utallige gange.

Du kan bare se jeg har fået 1 i dag hvor det spørg hvad jeg har lavet af fejl. Svaret var at jeg fik den fordi jeg havde skrevet noget som jeg ikke havde skrevet. Nu har jeg en forklaring og hvis jeg havde lavet en fejl så var jeg blevet det kloger.

Der er jo ikke nogle som er fejl fri.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:

Ja jeg kan også bare luk amino ned og skride som nogle gør eller starte en krig med at uddele 1 stjerne til andre i samme indlæg som man har set utallige gange.

Du kan bare se jeg har fået 1 i dag hvor det spørg hvad jeg har lavet af fejl. Svaret var at jeg fik den fordi jeg havde skrevet noget som jeg ikke havde skrevet. Nu har jeg en forklaring og hvis jeg havde lavet en fejl så var jeg blevet det kloger.

Der er jo ikke nogle som er fejl fri.



Starter du en krig, så tager jeg muligheden for at give stjerner fra dig.
Stjerner gives til indlæg og ikke personer, så lad være med det.
I stedet for at blive sur, så læs dine indlæg igen og prøv at forstå hvor filmen knækker.
Mange forskellige mennesker uddeler ikke 1 stjerne for at irritere dig, men fordi de ikke bryder sig om det du skriver.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ja tit når får minus er det fordi de tager ens som svar som andre tror bare det er min mening , men vi alle kan lave fejl sådan er det bare vis laver fejl og andre ikke vil hjælpe en og man troet det var 100% korrekt i starten har man lært noget man lære ikke altid noget , jeg prøver affinde mig med man lære ikke altid noget på forummet der må jeg søge råd andre steder

men jeg håber da altid alle ville hjælpe alle i samlet folk

men ved skrive altid positivt

altid prøve skrive 100% korrekt, ingen kan skrive korrekt altid

vis laver fejl , er de enkel gange fået har jeg oplevet , 99,9999% har jeg intet lært da jeg intet svar fik hvorfor , hypper korte svar , men skal også kigge alle og enhver tager da en minus karakter tungt , for man ved gjorde en fejl og det er endnu værre når man ikke kan se hvorfor og jo minus gør jo man 99,99999% gange ved maksimalt minus tager det personligt vis ikke lige får et svar , jeg har bare lært , man kan ikke lære altid noget her på forummet

1 ting jeg aldrig har fattet er der kun gives maksimalt 5 stjerner eller 1 stjerner , men i alt er det godt være plus medlem 90% minus er de samme bruger og andre 90% er samme næsten der giver plus stjerner

99% af dem fået noget fra er det enten minus eller plus der er meget meget få der har givet begge karakter , så jeg er nået til erkendelse nogle giver bare ikke en plus og andre giver ikke minus

man kan tælle op en bruger 100 plus 0 minus

en bruger tælle op  20 minus

da færre giver en minus er jeg da plus siden men det er ikke sjovt vide det er enten eller men lære en del af det man kan se hvem er ens venner og hvem som ens uvenner dog vil mange ikke sige det er personligt minus og det er ikke venskab plus , men sådan bliver det til sidste opfattet da man kan se efter en tendens når gennemgår sine karakter og når tendens er mere og mere gældende da der kommer flere og flere fra begge kanter og begge kanter giver samme retning , ja så må til sidste erkende det er ekstremt vigtigt have venner og venlig og ingen konkurrenter der nok ikke lige frem elsker man samle på venner og det gode og håbe på det gode vinder til sidste

nu har jeg over 1300 plus og minus stjerner så jeg har stor statik jeg kan bruge til dette så jeg er af de amino.dk der kan give et af de meste valid resultater måske , for jeg kan sagtens tælle og regne

jeg ved udmærket jeg skriver hverken ekstremt dårligt som nogle enkel mener kan jeg se på statikken , men det jeg går op er flertallet og da især er de samme som giver den ene eller anden karakter og en sjælende gang ser en anden give enten plus eller minus er stikken parat , den kan ej lyve , der er nogle der godt kan lide en og andre der ikke kan lide en og det er fakta statikken lyver ikke og det er en hård erkendelse jeg vil helst have alle synes godt om en

krig er aldrig godt , der må altid prøve køre med positive ord og spørge løs om så man kan lære hvorfor de mener sådan man skal forsætte en venlig strøm , i alt har jeg bare erkendt det er ikke nok bare være venlige altid , der vil altid optræde nogle som ikke synes om en , men så glæder jeg mig over det dejlige solskins vejr og jeg håber endnu flere elsker en bagefter men ellers har jeg i hvert fald fået noget dejlige forårs kulør og humør og glemt alle dem for et stykke tid som jeg åbenbart nok aldrig får til at lide en hvad man skriver , så man må nyde livet og komme videre alt i verden er ikke positivt men prøv altid vende det negative til noget positivt svar positivt igen ved negativt , man skal aldrig prøve blive den som ikke vil lære af sine fejl ,

søgen efter få fejl rettet på en selv er svær tit finde mange siger intet og holder noget viden skjult andre videre formidler i lind positive strøm , jeg ved da godt visse hvorfor ikke giver fuld feedback i mit liv tit er det næste trin iværksættere livet , jeg ved visse kunne lave samarbejde med alle samme problem ingen vil give det samarbejde feedback der gør det sidste ryk mod det bliver endnu bedre , men der er nok også forskel på branche til branche , hvordan det er at finde partner for alene er svært for alle og bekrige hinanden på lige den måde nogle gange lige på grænsen ..

nogle gange har jeg overvejet flytte ud ad landet , men jeg ser mange muligheder mange brancher ved et større samarbejde , måske er grunden til større samarbejde England , Tyskland USA i nogle brancher landet er større eller en anden mentalitet , men det er nok roden til det gør ondt , vi alle ved vi når længste ved at samarbejde så hvorfor gør vi det ikke kan jeg ikke helt gennemskue 

i alt håber jeg på frem gang vækst og vi alle bliver mere positive og vi lære hinanden og Danmark bliver iværksættere land nummer 1 , for ved at stå samme er vi alle stærkere end alle at arbejde imod hinanden , vi må simpelthen blive bedre til at samarbejde alle samme så vi alle samme får et bedre økonomiske udbytte og vi alle får mere frem og vækst frem ad som iværksætter

enig at nogle giver grundet dårlig indlæg , men som helheds billedet lyver statikken ikke , at det så er de samme der ikke kan lide indlæg , de fakta lære man en del af , men man vil altid gøre sit bedste for altid svare bedste muligt og meste muligt korrekt så kan håbe på at fleste mulig kan lide en , men jeg må 100% erkende jeg får aldrig en plus stjerne visse bruger og sådan set altid visse bruger kun  plus og dette fakta og samme fattet nogle enkel ved mere om gør man nogle ved både plus og minus gives meste som venneklap eller som u venneklap det må man erkende sådan er verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:


Jeg kan fortælle dig, at de mange 1 stjerner kommer fra mange forskellige brugere, så du har åbenbart skrevet nogle ringe indlæg.
Så tænk lidt over hvad du har skrevet og brug det til at blive bedre til at kommunikere.

De bedste hilsner

Martin

Ja her kan du se de stjerner jeg kan se og incl i disse tal er de 7 x 1 stjerne og 3 x 5 stjerner som jeg har fået i de sidste 14 dage.

1  23
2
3
4  2
5  30

Ok jeg må bare accepterer at jeg de sidste 14 dage er blevet meget dårligere til at kommunikerer ellers har det gået meget lige op. Ellers er de måske en trend på Amino at man er blevet flittigere til at give 1 stjerne og ikke komme ud med det i debatten.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Martin Thorborg:


Jeg kan fortælle dig, at de mange 1 stjerner kommer fra mange forskellige brugere, så du har åbenbart skrevet nogle ringe indlæg.
Så tænk lidt over hvad du har skrevet og brug det til at blive bedre til at kommunikere.

De bedste hilsner

Martin

Ja her kan du se de stjerner jeg kan se og incl i disse tal er de 7 x 1 stjerne og 3 x 5 stjerner som jeg har fået i de sidste 14 dage.

1  23
2
3
4  2
5  30

Ok jeg må bare accepterer at jeg de sidste 14 dage er blevet meget dårligere til at kommunikerer ellers har det gået meget lige op. Ellers er de måske en trend på Amino at man er blevet flittigere til at give 1 stjerne og ikke komme ud med det i debatten.

enig samme tren hos mig enten 1 eller 5 stjerner , det ligner meste i alt bare vene klap og u vene klap

100% sikker du har ikke lavet så dårlige indlæg der kun fortjener enten 5 eller 1 stjerner der burde ligge nogle gange en mellem ting , jeg kan tit se jeg gjort lille fejl maksimalt minus der burde man have givet 2 eller 3 andre gange svaret korrekt super flot jeg ved sådan set hvorfor skrev der for der ved jeg får plus altså nogle gives bare plus som et ven og der ryger 5 stjerner af sted , det er super dejligt især når man ved man gør 100% for at holde en suveræn god tone her på forummet

vis skriver et sted er usikker stor eller første der måske skriver men kan se tråd måske har ligget stille flere dage uden svar , ja så nogle prøver man svare men forkert drøner det af sted med maksimalt minus , men faktisk kun 1 stjerner og tit 0 % feedback jeg lære intet , men når jeg oveni plus ja så kommer det sjove det er de samme igen normalt der drøner af sted minus , jeg må derved erkende man skal ikke tage 100% de karakter for givet at indlægget er ekstrem dårligt eller godt indlæg ved en karakter afgivet , man lære en de af dette karakter system

i alt kan jeg se der er mange ting der spiller ind i karakter vis træder ved siden af , man skal tænke på mange ting men i alt sørg for at få venner så mange som muligt opbygge et godt venskab til dem , de vil ikke give maksimalt minus ved mini fejltrin , så hele tiden samle på venner og have kontakter er et stort plus vis ønsker mange plusser til dig selv plusser mange viser mere et helheds billedet hvordan folk ser på den person og fjender det er roden til minus så dem skal man sørge for at have få af , de kan komme af mange grunde ligesom positivt bruger over for en kan komme af mange grundene

kigget lige hurtigt en af dem fået maksimalt minus afslutter du også som spørgsmål , jeg kan godt se der skulle slet ikke have givet minus , med der er nogle måske nogle lidt for hurtige på knapperne lige ved det indlæg, i alt lære man alt det plus og minus stjerner man skal ikke tage det så seriøst men kan da altid håbe den konstruktive debat starter over alt så fri viden videre formidles , men jeg tvivler sker men fokus 100% positive kan man prøve påvirke det i den rigtige retning  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Så kig på de indlæg du får dårlige stjerner på, så kan du sikkert gætte hvad du gør galt.

Lige en kort kommentar til stjernesystemet.

Hvis man har mange vurderinger med 5-stjerner (og dermed har et gennemsnit på mellem 4 og 5), så er det faktisk dårligt at få en vurdering på 4-stjerner.

Selvom 4 stjerner burde være godt, så ender det faktisk med at være en dårlig karakter, som trækker ned i gennemsnittet, og det havde dermed været bedre slet ikke at få stjerner.

5 stjerner er dermed den eneste gode vurdering, mens alt derunder er "dårlige stjerner". Det kunne løses ved, at alle nye indlæg talte som 3 stjerner. På den måde ville stjernesystemet også komme bedre til sin ret.

Nå, men det var bare et kort indspark.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg helt enig i Martin.

Som det er nu, så bliver det netop enten/eller.

Forslaget med et udgangspunkt kan måske være løsningen.

Tonny

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:
Hvis man har mange vurderinger med 5-stjerner (og dermed har et gennemsnit på mellem 4 og 5), så er det faktisk dårligt at få en vurdering på 4-stjerner.

Jeg kan godt forstå du tænker sådan, for sådan troede jeg også det hang sammen.

Se dog Thomas Frost, som har et snit på over 7 nu - og mit er i 6,3.

Dvs vi skulle blive trukket ned i snit hvis vi fik 5 stjerner, men sådan hænger det næppe sammen.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street - Se dog Thomas Frost, som har et snit på over 7 nu - og mit er i 6,3.

Det snit er jo ikke kun stjerner, men fordi du får point efter antal svar - og hvornår i tråden du svarer :)

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

er det noget i Amino+ bruger kan se som du kommer ind på her eller er der et punkt jeg ikke har fundet.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)