Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernestøv

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hej Amino

Jeg har på det sidste fået så meget stjernestøv at jeg er begyndt at samle på dem = 1 stjerne. Jeg har nok trådt på en eller andens fod men ved ikke hvordan.

Ja nogle gange laver jeg en fejl men jeg forsvarer det ikke med at starte en krig.

Jeg synes også mange gange når der bliver krig i et indlæg er det pga. 1 stjerne.

Jeg har ikke noget at bruge et Amino + til ud over at hjælpe Amino med at overleve (Men i overleverer nok uden mig)

Jeg synes bare dette børnehave skal stoppes fordi vi ser at brugerne bliver sure og smutter nogle gange pga. mobning og chikane.

Kom så stjernekaster = tøs dreng. Hvor bliver jeg bange.

Skal jeg også have 1 stjerne for dette indlæg.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min konto er desværre for ny til at give stjerner, ellers ville jeg gerne ha givet dig nogle.. Men come om, det er stjerner på et debatforum? Din mening tæller mere end 100 gange 1stjerner gør. Så lad dig ikke gå på af nogle har behov for at smide 1stjerner efter dig...

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umiddelbart synes jeg de her to sætninger virker lidt modstridende:

Lykkebjerg:
Ja nogle gange laver jeg en fejl men jeg forsvarer det ikke med at starte en krig.

Lykkebjerg:
Kom så stjernekaster = tøs dreng. Hvor bliver jeg bange.

Jeg er lidt i tvivl med hvad formålet med indlægget er. Dvs hvad forventer du af os læsere. Skal vi kommenterer på om det er synd for dig, om stjernesystemet er en god ide, om du skal melde dig ud af amino plus eller?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for et stjernesystem der bliver omtalt?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Under dit navn er når du har lavet et indlæg er 5 grå stjerne dem kan du markere hvad du vil give for et indlæg.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget man først har når man får Amino Plus?

- Fordi det kan jeg ikke se at jeg har...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget helt andet er.

- Det kunne da være fedt hvis andre brugeres bedømmelser af ens indlæg, kunne udløse Amino Plus status.

Så ville Amino, måske få en lidt lavere indtægt i starten.

Men det ville jo gøre at folk virkelig ville sætte sig ned og bruge tid på at skrive nogle flere konstruktive indlæg. Og det ville jo så resultere i flere brugere med tiden, da Amino, så virkelig bare blev STEDET at søge hjælp. = Samme indtjening som nu eller endda mere på lang sigt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:

Hej Amino

Jeg har på det sidste fået så meget stjernestøv at jeg er begyndt at samle på dem = 1 stjerne. Jeg har nok trådt på en eller andens fod men ved ikke hvordan.

Ja nogle gange laver jeg en fejl men jeg forsvarer det ikke med at starte en krig.

Jeg synes også mange gange når der bliver krig i et indlæg er det pga. 1 stjerne.

Jeg har ikke noget at bruge et Amino + til ud over at hjælpe Amino med at overleve (Men i overleverer nok uden mig)

Jeg synes bare dette børnehave skal stoppes fordi vi ser at brugerne bliver sure og smutter nogle gange pga. mobning og chikane.

Kom så stjernekaster = tøs dreng. Hvor bliver jeg bange.

Skal jeg også have 1 stjerne for dette indlæg.



Jeg kan fortælle dig, at de mange 1 stjerner kommer fra mange forskellige brugere, så du har åbenbart skrevet nogle ringe indlæg.
Så tænk lidt over hvad du har skrevet og brug det til at blive bedre til at kommunikere.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar Eg

Det var mere for at få Amino til måske at lave funktionen om så man altid kan se hvem som giver dem eller at der skulle være en kommentar med for at evt. kunne give 1 stjerne.

Ja og for mig er man en tøses dreng når man ikke giver en grund til hvorfor man giver en stjerne.

Ja det lykkes mig også og få en stjerne igen. Men har også 2 x 5 stjerne.

Jeg er ikke ude efter at få stjerner jeg vil meget heller have en kommentar med på vejen hvorfor en eller to osv stjerner.

Det kan godt være at det er et debat forum. Men man skal jo også hjælpe. Og 1 stjerne uden kommentar hjælper mig ikke til at blive klogere hvad jeg har lavet forkert eller om det bare er min person som personen ikke kan lide.

Jeg har også prøvet og få 5 stjerner hvor der kommer en og retter mig at det som jeg har skrevet er forkert. Og så skriver at han har givet mig en stjerne det er helt i orden. Jeg kan se at jeg har lavet en fejl også er det ok. Men 1 stjerne uden kommentar hjælper ikke mig med at blive klogere.

Hvis man vil have stjerne så tag dem ud af amino + eller gør det åbent at se hvem som giver 1-2 stjerner.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil se hvem der giver en stjerner, så skal man være Amino Plus medlem, så kan man også se hvem der har givet dem før man blev medlem.
At bruge stjerner er ikke noget man gør for at gemme sig. Det er ikke altid man har tid og lyst til at lære andre at de skal skrive pænt etc. og så er stjerner fine.
Så kig på de indlæg du får dårlige stjerner på, så kan du sikkert gætte hvad du gør galt.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)