Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redirect 301 tilbage igen??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

For noget tid siden lavede jeg en redirect 301 fra et .dk domæne til en /da url. Det er over 6 måneder siden, men nu er der kommet et behov for at lave denne redirect 301 retur.

Jeg ved man skal være varsom med disse 301, så nu vil jeg høre Amino's seo eksperter, om det er en dårlig idé? Skal jeg lade vær, har det negative konsekvenser eller kan jeg roligt gøre det. Det vil selvfølgelig være yderst uheldigt, at miste de gode placeringer, fordi værdi går tabt.

Et tillægsspørgsmål vedrører rewriter værktøjer. Hvor meget benytter i det og kan I anbefale et?

 

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Google anbefalder selv man bruger en 301 redirect hvis en side flytter URL, så er behovet for at flytte en URL så vil dette være den rigtigt måde at gøre det på.

Jeg plejer bare at opsætte redirects i webhotellets kontrolpanel, men hvis man ikke kan det så skriver jeg selv bare .htaccess filen, men der er en masse tools til det, bare søg på google :)

Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Jacob.

Det jeg i høj grad er usikker på, er om det kan være negativt først at lave en 301 fra .dk til /da, for så efterfølgende at vende den modsat igen.

Jeg er helt med på, at 301 er løsningnen, men usikker på konsekvensen, ved at lave en 301 tilbage igen? Du må meget gerne skrive, hvis du har erfaringer med det, eller begrundet viden om eventuelle konsekvenser.

Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er flere som vil bidrage og evt. svare på mit tillægsspørgsmål.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)