Køb et Amino Sponsorlink
Så er der gang i de! Nu kan jeg starte med min mobil kaffe bar hvor jeg sælger Økologisk kaffe af godt kvalitet. Jeg skal stå på marked i Aarhus (ingerslev) og Kolding (torvet). Problemet med de markeder er bare at de er mest på onsdag og lørdag. Hvem har mere ideer hvor jeg kan stå. I de fleste kommuner er der alt slags forbud imod gadesalg. Gerne nogen gode ideer. Kom og drik en kop hos mig!
www.aekvatorkaffe.dk
Jacob
Hej Jacob.
Go idé! Har du fået tilladelse til at stå, de steder du nævner i indlægget?
Er det svært at få de tilladelser, og koster det nogle penge til kommunen?
Held og lykke med projektet!
Dbh
Michael
Jeg driver dagligt malerbiksen I/S som er et malerfirma der sætter kvaliteten højere, end prisen.
Sammen med malerfirmaet har jeg webshoppen maler-maling.dk hvor jeg sælger den gode kvalitetsmaling fra Beck & Jørgensen, som bliver produceret i Søborg Danmark.
Ud over at have billig maling og træbeskyttelse, har jeg også et stort udvalg af billig stuk og stuklister, billig tapet og fototapet samt billige fotostater.
Hej,
Prøv at læse mere på http://www.omfoersel.dk/
Når du har den tilladelse kan du gøre meget blot du holder dig inden for de kommunale regler som jeg altid kan komme i vejen for et godt projekt.
I Glostup har man i teknisk forvaltning besluttet at de ikke vil have pølsevogne i kommunen.... til trods for at der er flere oplagte steder at opstille dem. Så i dag er der kun et par shawarma forretninger og de sædvanlige pizzabikse.
Så dem har jeg bøvlet med :-(. Ærgerligt at at sådanne beslutninge skal ødelægge det for os iværksættere.
Held og lykke med dit projekt.
Med festlig hilsen
Jørgen Thelin
Hej Jørgen,
Jeg har registreret mig hos mobiltreg. Men jeg synes ikke at jeg passer ikke ind i det 3 valgmuligheder. Jeg kører ikke rundt i løbet af dagen .og jeg har ikke lagersalg. Der er godt nok mange forbud hvis man kigger ind i kommunenes regler (i Horsens for eksempel hvor jeg bor tæt på. Ja det koster lidt penge at stå på marked ,så jeg skal også sælge noget.