Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

mobil kaffe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 52
Fra Flemming
Tilmeldt 17. nov 11
Indlæg ialt: 13

Fra aekvatorkaffe
Skrevet 30-04-2012 kl. 08:44

Så er der gang i de!  Nu kan jeg starte med min mobil kaffe bar hvor jeg sælger Økologisk kaffe af godt kvalitet. Jeg skal stå på marked i Aarhus (ingerslev) og Kolding (torvet).  Problemet med de markeder er bare at de er mest på onsdag og lørdag.  Hvem har mere ideer hvor jeg kan stå. I de fleste kommuner er der alt slags forbud imod gadesalg. Gerne nogen gode ideer.  Kom og drik en kop hos mig!

www.aekvatorkaffe.dk

Jacob

Amino-karma 3.165
Fra Brande
Tilmeldt 24. feb 09
Indlæg ialt: 714
Amino Plus

Hej Jacob.

Go idé! Har du fået tilladelse til at stå, de steder du nævner i indlægget?

Er det svært at få de tilladelser, og koster det nogle penge til kommunen?

Held og lykke med projektet!

Dbh

Michael

Jeg driver dagligt malerbiksen I/S som er et malerfirma der sætter kvaliteten højere, end prisen.

Sammen med malerfirmaet har jeg webshoppen maler-maling.dk hvor jeg sælger den gode kvalitetsmaling fra Beck & Jørgensen, som bliver produceret i Søborg Danmark.

Ud over at have billig maling og træbeskyttelse, har jeg også et stort udvalg af billig stuk og stuklister, billig tapet og fototapet samt billige fotostater.

Amino-karma 356
Tilmeldt 17. jan 08
Indlæg ialt: 95

Hej,

Prøv at læse mere på http://www.omfoersel.dk/

Når du har den tilladelse kan du gøre meget blot du holder dig inden for de kommunale regler som jeg altid kan komme i vejen for et godt projekt.

I Glostup har man i teknisk forvaltning besluttet at de ikke vil have pølsevogne i kommunen.... til trods for at der er flere oplagte steder at opstille dem. Så i dag er der kun et par shawarma forretninger og de sædvanlige pizzabikse.

Så dem har jeg bøvlet med :-(. Ærgerligt at at sådanne beslutninge skal ødelægge det for os iværksættere.

Held og lykke med dit projekt.

Med festlig hilsen

Jørgen Thelin

Amino-karma 52
Fra Flemming
Tilmeldt 17. nov 11
Indlæg ialt: 13

Jacob
Fra aekvatorkaffe
Skrevet 30-04-2012 kl. 11:19

Hej Jørgen,

Jeg har registreret mig hos mobiltreg.  Men jeg synes ikke at jeg passer ikke ind i det 3 valgmuligheder. Jeg kører ikke rundt i løbet af dagen .og jeg har ikke lagersalg. Der er godt nok mange forbud hvis man kigger ind i kommunenes regler (i Horsens for eksempel hvor jeg bor tæt på.  Ja det koster lidt penge at stå på marked ,så jeg skal også sælge noget.

Jacob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: