Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google.. lidt af gangen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor meget betyder det, om jeg ligger hele min side ud på en gang eller om jeg ligger 1/3 ud og så fodre google med en side hver gang de har været forbi??

Har det stor betydning?'

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du endnu ikke har publiceret din hjemmeside er det da bare med at få den ud.

Så kan du sørge for at opdatere den med indhold regelmæssigt.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger lidt af, hvor mange sider der er tale om.

Er det ikke det vilde, ville jeg smide det hele og og supplere google med et sitemap i webmaster tools.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det går dig, som det er gået med den side, jeg har bygget på i en uge - så opdager google dig ikke de første dage. Jeg har haft siden ude siden mandag, og går bare og glæder mig til at google crawler den.  HmmGad egentligt vide, om jeg kan gøre et eller andet for at sige hej til google, så robotten kommer på besøg?

Hvis jeg var dig, ville jeg lægge det ud, der er klar, og bygge videre dag for dag - og når google opdager, at din side vokser hele tiden, kommer robotten oftere på besøg hos dig.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Hvis det går dig, som det er gået med den side, jeg har bygget på i en uge - så opdager google dig ikke de første dage. Jeg har haft siden ude siden mandag, og går bare og glæder mig til at google crawler den.  HmmGad egentligt vide, om jeg kan gøre et eller andet for at sige hej til google, så robotten kommer på besøg?

Hvis jeg var dig, ville jeg lægge det ud, der er klar, og bygge videre dag for dag - og når google opdager, at din side vokser hele tiden, kommer robotten oftere på besøg hos dig.

Smid et link et sted der tit bliver crawlet.. host amino..

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone Ginnerup:
Hvis det går dig, som det er gået med den side, jeg har bygget på i en uge - så opdager google dig ikke de første dage.

Den her uge er tingene lidt anderledes på Google end de plejer. Jeg har en side hvor de ikke har indekseret det i over 48 timer, men alligevel fanget den første side - og med det første indhold. Jeg rettede indhold få minutter efter, så det at det ikke er synligt i Google er åbenbart ikke ensbetydende med de ikke har "set" indholdet. 

Google har pt ændret nogle algoritmer - på én gang i hele verden. De plejer at rulle ændringer ud få steder ad gangen. Jeg kan i hvert fald godt forestille mig det har krævet ressourcer fra deres side. 

Du kan godt gøre sådan at der er større sandsynlighed for at Google kommer forbi. Det plejer at hjælpe med et link - både internt og eksternt. Normalt er et link fra Amino mere end rigeligt, men sidst jeg tjekkede var ikke engang min side om scoremiddage indekseret. Jeg har ikke testet sparefeber.dk som "altid" plejer at indeksere mit indlæg i løbet af få sekunder.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@Gita
Når en side er crawlet så går der noget tid inden den læses igen. Så hvis dit link til scoremiddagen er lagt som f.eks svar på en tråd, så er tråden måske crawlet. Og så går der noget tid førend du crawles. I gamle dage brugte folk et nyt indlæg i testeren til at blive crawlet.:D

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:
Gad egentligt vide, om jeg kan gøre et eller andet for at sige hej til google, så robotten kommer på besøg?

Du kan linke til siden og det er godt for dine rankings, men er det ikke ret lige gyldigt om Google indekserer din side i dag eller om en uge?

Man kan sagtens arbejde med sine fremtidige placeringer selvom siden ikke er indekseret, og det er vigtigere at arbejde end at side og skrive "site:domæne" på Google :)

Det vigtige er rankings. At gå og vente på indeksering er en leg uden formål.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

første og frem få links til siden og lav noget løbende til din side

husk lav store indhold sider og undersider ikke 100 sider 20 ord på så heller slå dem samme

få gerne videoer og billeder på siden spredt indhold kan hjælpe lidt på det kommer hurtigere , men meget grunden er også videoer spredes lettere imellem  folk social medier og youtube eller vis du bruger andre video tjenester kommer tit også et links retur til dig .

i alt ville jeg ligge siden ud med samme vis det ikke flere 100 undersider men der er det også hvor mini undersider er vis bare 10 ord flere sider betyder de ikke meget , derved ville jeg udvide de sider eller bare sige til mig selv de undersider er ikke vigtige , derved ved antal skal sider skal også kigges på indhold af disse undersider

en tråd med ekstra tips og ideer er her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Det vigtige er rankings. At gå og vente på indeksering er en leg uden formål.

Tak for svar (selv om vi nu er kommet til at stjæle en andens tråd, hvilket ikke var min mening - undskyld til trådstarter)

Det er hverken leg eller uden formål. Siden hører til en fysisk forretning, som har brug for at kunne googles i sit nærområde. Der er ikke mange af den type forretning i den aktuelle by, men dog et par konkurrenter, der netop kan googles. Og for det ikke skal være lyv, så er siden kommet på google i løbet af natten.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)