Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb prof. SEO-tekster og linkbuilding - og støt Kræftens Bekæmpelse!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Meyer:

Super initiativ Nikolaj.

Ser desværre først nu projektet, havde ellers gerne købt støttearbejde for 5.000,-

Hans Meyer
Net2Skilte.dk

Det er der vel intet der forhindrer dig i.

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Meyer:
Super initiativ Nikolaj.

Ser desværre først nu projektet, havde ellers gerne købt støttearbejde for 5.000,-

Hans Meyer
Net2Skilte.dk

Hej Hans,

Ja, det er et rigtigt godt initiativ.

Tilbuddet gælder vel stadig indtil midnat?

Nikolaj Astrup Madsen:
til søndag d. 6 maj kl. 00.00

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Aarhus Hostel - Tæt på motorvej og gratis parkering Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Meyer:

Ser desværre først nu projektet, havde ellers gerne købt støttearbejde for 5.000,-

Hans Meyer

 

Som jeg lige ser det løber tilbuddet til 6. maj, så du kan godt nå det endnu.

Til gengæld kan jeg godt bruge et par stikord om linkbuilding. Vil det være noget vi f.eks. med fordel kan bruge til www.uglesjov.dk ?

/Michael Skanderby

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Det er der vel intet der forhindrer dig i.

Hvis Hans har fået afvist sin bestilling med begrundelsen, at de er i mål med indsamlingen, ligesom jeg fik med min bestilling i går, så er det da en forhindring. Skype-Smile

Nikolai var dog så venlig at henvise til en kollega.

Men da det ikke var med i "indsamlingen", så har jeg valgt afstå fra at bestille der.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Hvis Hans har fået afvist sin bestilling, med begrundelsen, at de er i mål med indsamlingen, ligesom jeg fik med min bestilling i går, så er det da en forhindring

Korrekt, men så kan vel godt lige smide et par ord i tråden om at man ikke tager mode flere bestillinger :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej folkens - Beklager sent svar herinde. 

Efter 5 dage ente vi på 53.750 kr. indsamlet til Kræftens Bekæmpelse. Vi er i gang med opgaverne her i weekenden!

Jeg ville utrolig gerne tage flere opgaver ind, men jeg er begrænset af den arbejdskraft jeg har kunne få. Jeg havde regnet med at vi nåede målet og dermed fået samlet personer der ville kunne dække dette.

Vi bliver desværre nødt til at stoppe med at tage opgaver ind. Det er brandærgeligt, men på den anden side har vi også noget målet. Så snart jeg kan se vi nærmer os målet vurderer vi om vi kan nå mere. Ideen bag projektet har været at køre en uge, og se hvor meget jeg kunne samle ind på den tid. Og dermed skal arbejdet ikke fortsætte i næste uge.

Hver en krone til Kræftens Bekæmpelse tæller, så jeg vil se om vi kan gøre noget for at lukke et par flere opgaver ind. Det er også super, super vigtigt at vi levere noget ordentligt arbejde, og ikke bare presser så meget ind som muligt. Vi knokler hårdt for sagen - jeg håber på jeres forståelse. Herunder kan I se et lille billede af starten af dagens arbejde. Vi er i alt 9 personer som over weekenden knokler løs!

FUCK CANCER!

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man købe mindre end 10 seo tekster ad gangen fx 3?
Og hvad koster de så stykket?
Held og lykke med det gode formål.

Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

Kan man købe mindre end 10 seo tekster ad gangen fx 3?
Og hvad koster de så stykket?
Held og lykke med det gode formål.

Jens Andersen

Som jeg har forstået det tager de desværre ikke ordre ind mere.

Btw. Super fedt at i nåede målet! :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  More2home Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ. Jeg vil tænke på dig hvis jeg skal bruge lidt nye tekster.

Hilsen Tina

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for alle kommentarer, mails, stjerner og tweets. Projektet er nu SLUT - Vi nåede op på 54.300 kr. som er betalt til Kræftens Bekæmpelse. 

Fredag og lørdag fik jeg en del henvendelser, men da efterspørgslen var lidt overvældende havde jeg simpelthen ikke arbejdskraft til flere opgaver. Det er møgærgeligt, da der var opgaver til at samle en del mere ind. Men jeg er glad for at vi nåede målet.

Jeg har skrevet lidt om projektet, lagt lidt billeder op og dokumentation for betalingen til Kræftens Bekæmpelse på min blog. Det indlæg kan du læse her!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)