Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
Jeg har lanceret en ny linkbuilding service. Siden er ikke komplet endnu. Men i er da velkommen til at tage den i brug. Håber også priserne sidder i skabet men det må i jo selv vudere.
Velkommen: http://backlinksnu.dk/
vh AB
Jamen, den første udfordring er sendt! :)
VenligstDennis Nielsen
Hej Angrybird.
Det lyder som et rigtigt god tilbud. Hvor længe kører tilbudet med halv pris?
Har du nogen referencer fra sider som har haft resultater?Du skriver at det er forskellige typer links, taler vi primært forumprofil links?
:: HDMI kabel ::
Dennis Nielsen -: Jamen, den første udfordring er sendt! :)
Besvaret:)
Laust:Det lyder som et rigtigt god tilbud. Hvor længe kører tilbudet med halv pris?
For altid :)
Laust:Har du nogen referencer fra sider som har haft resultater?
Nej ikke udover at jeg selv har brugt disse metoder i snart over 1 år og de har nu aldrig slået fejl :)
Laust:Du skriver at det er forskellige typer links, taler vi primært forumprofil links?
Nej, jeg vil ikke afsløre mine metoder, men det er både danske og udenlandske links, f.eks linkprofiler, artikler, edu osv
Har du sat dig selv på som reference?
Heine: Har du sat dig selv på som reference?
Nej. Jeg har sat mig selv på hvor jeg fortæller hvor kraftfulde disse links er.
Men skal vi ikke lige være enige om, at den angivne PR er fra domænet. Ikke fra selve siden, hvor der er et link?
Angrybird: Heine: Har du sat dig selv på som reference? Nej. Jeg har sat mig selv på hvor jeg fortæller hvor kraftfulde disse links er. vh AB
Okay. Jeg synes det er lidt misvisende da det netop ligner en reference :-)
Heine:Okay. Jeg synes det er lidt misvisende da det netop ligner en reference :-)
Det var ikke min mening. Den bliver slettet :-)