Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulentvirksomhed søger grafiker til studiejob i Aarhus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kreative grafiske talenter, bosat i Århus og ønsker du nye udfordringer i en dynamisk konsulentvirksomhed – så har jeg drømmejobbet til dig.

Da efterspørgslen efter mine produkter er stigende, kan jeg ikke længere selv følge med. Jeg søger derfor en ung kreativ ildsjæl, der har lyst til at stå for en række grafiske opgaver. Opgaverne vil typisk være design af grafik til Facebook, landingssider, baggrundsgrafik mv.

Du forventes at have kendskab til simpel HTML, CSS og tabel opbygning. Du har endvidere gode retoriske evner og kendskab til kommunikation, herunder virksomheders brug af Facebook.

Jeg vil som udgangspunkt kunne tilbyde dig 4-8 timer ugentligt samt fleksible arbejdstider og du vil ofte kunne arbejde hjemmefra. Som min første medarbejder vil du være med til at udvikle virksomheden ud fra et spændende udgangspunkt.

Har du spørgsmål til jobbet og/eller stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte mig, Kasper Bengtson, på tel. 22 36 97 98, alternativt kan du formulere en mail til Kasper@KB-Marketing.dk. Bemærk, at jeg er i udlandet fra d. 2. til 6. maj, og at du derfor må forvente svartid i denne periode.

Ansøgninger sendes til Kasper@KB-Marketing.dk med emne ”Job-ansøgning”

Sidste ansøgningsfrist: 7. maj 2012

Start: Hurtigst muligt herefter.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)