Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mark Zuckerberg; The one and only

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu han har gjort det meget godt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også helt vild med hvordan han bare satte sig ned en aften og kodede hele natten, til facebook var født. Folk er meget misundelige på ham. Indkluderet mig selv, men man kan jo ikke vinde hver gang :) Stor respekt til ham, synes godt han kan sammenlignes med Larry Page og Co. hvad angår intilligens.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :
Mit egentlige spørgsmål er faktisk; Hvorfor har så mange folk noget imod ham. Man burde vide, at når man melder sig til en tjeneste som Facebook, så bliver ens personlige oplytsninger brugt. Er det virkelig så vildt i dag?

1. Der er dem som ikke kan lide ham på grund af han er mere succesfuld end dem selv og det kan mange ikke klare.

2. Dem som ikke bryder sig om hans metoder.

3. Jeg tror også du ser meget negativt om Zuckerberg selvom det ikke er om ham som person, du skal huske at hans navn er et brand i sig selv.

Så de angriber ikke nødvendigvis ham men hvad han repræsentere.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis folk tror at facebooks success er beroet på at han bare fik ideén og startede det på det rigtige tidspunkt, så er man helt i hegnet. Sociale Medier var bestemt ikke nyt da facebook blev lanceret, fx. Myspace var jo en kæmpe facebook-agtig side som alle regnede med ville blive kæmpestore.

Hele facebooks success er et produkt af Mark Zuckerberg's ustoppelige dedikation, der har set ham arbejde hundredevis af timer om ugen på Facebook lige siden det startede i hans kollegieværelse dengang. 

Enhver idiot kan jo komme på en god idé, men pengene ligger altså i udførslen.

Jeg har enorm respekt for ham, også baseret på det med at han stadig er på jorden, hans skrivebord står midt blandt andre medarbejdere og han er lige så aktiv på facebook som han var dengang der var 2 medlemmer.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)