Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man bruge pengene til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sige, at du var en studerende på 28 år, som igennem sit liv havde sparet omkring 250.000kr. op. Lad os så sige, at de penge står i banken til omkring 0.70 procent i rente om året, hvilket ikke giver ret meget. Er der bedre måder at investere pengene sikkert uden man ender med, at alle ens penge forsvinder til en dårlig investering.

Har I råd til, hvordan sådan en omgang penge kan forvaltes bedre, så de giver et bedre afskud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er bange for at miste pengene skal du holde dig fra at investere i virksomheder. Der vil -altid- være en risiko for at det kan gå galt.

Hvad med obligationer?

Jeg havde 277.000 kr i obligationer i en del år og fik ca. 10.000 kr udbetalt om året + det originale beløb tilbage efter obligationernes udløb.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Det er stadigvæk bedre end de 0.7 procent det giver nu. Okay, du indrømmer, du har de penge. Indrømmer også det er mine penge. Hehe, er bare bange for at folk hacker sig ind på min konto, og tager mine penge. Men nu går jeg ud fra der kun er ærlige mennesker på Amino :D, men kom med jeres råd, Måske ikke det bedste skalkeskjul jeg hav hehe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :
Hehe, er bare bange for at folk hacker sig ind på min konto, og tager mine penge

Nope brugte alle pengene da jeg var 18-19 år. Havde et forkert økonomisk mindset dengang.

Du kommer nok ikke langt med at tvivle så meget på folk. Folk herinde er mere optaget af at tjene penge på egne projekter end at tage andres. 

Du behøver kun være bekymret hvis du ikke har opgivet indtægterne til skat :P

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)